Yaratıcı ajansların isimleri ne zamandır yaratıcı?

Yaratıcı ajansların isimleri ne zamandır yaratıcı?

Ajanslar işlerinin özünde “özgünlük ve yaratıcılık” olsa da isim konusunda her zaman aynı özeni göstermiyor.…

"Sosyal TV" hangi fırsatları getirecek?

“Sosyal TV” hangi fırsatları getirecek?

Kabul etmek gerekir ki; “sosyal medya” TV izleme şeklimizde tamamen devrim yarattı. Bugün kaçımız için…

2021'de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2021’de dijital reklamcılık trendleri neler olacak?

2020 yılı felaketlerle geride kalırken, dijital dünyanın dönüşümü ve gelişimi ise hayret verici oldu! Her…

paper boat gemi vapur

“Yeni normalde” geminin kaptanı tüketici

Havas Group Hindistan tarafından yürütülen “Anlamlı Markalar 2020” çalışmasının Covid versiyonu bulgularına göre, Covid-19 sonrası…

karbon ayakizi

“Hissettiğimiz gibi düşünmüyor, düşündüğümüzü söylemiyor, söylediklerimizi de yapmıyoruz…”

Görsel deyince akla ilk gelen markalardan Getty Images, geçtiğimiz günlerde Visual GPS araştırmasının sonuçlarını açıkladı.…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

Pandemi döneminde hazırlanmış en popüler 10 reklam filmi

Pandemi döneminde hazırlanmış en popüler 10 reklam filmi

Sosyal mesafe ve sağlık önlemleri hayatımıza girdiğinden beri tüm dünyada başlayan yeni düzen elbette yaratıcılığı…