Otomotiv devi logosunu değiştirdi
Özellikle otomotiv sektöründe son birkaç yıldır yükselen görsel kimlik yenileme furyası hız kesmeden devam ediyor. Volkswagen, Volvo, Renault, Dacia, Skoda ve Peugeot gibi otomobil markalarından sonra Citroën de dönüşüm trendini yakalayan otomobil markalarına dahil oldu. Bu hamleyle 10. logosuna dönüş yapan Citroën yeni logosunu “ilerlemenin zarif bir sembolü” olarak ifade ediyor. Şirket yeni logosunun yanı sıra yeni sloganının da duyurusunu yaptı. Marka yeni dönemde “Hiçbir şey bizi Citroën gibi hareket ettiremez” söylemiyle pazarda boy gösterecek…
Citroen tarafından yapılan açıklamalarda, yeni logonun 2023 yılı itibarıyla konsept araçlar da dahil olmak üzere tüm modellerde kullanılacağı ifade edildi. Ayrıca şirketin internet sitesi, broşürleri ve hatta araçlarındaki multimedya sistemi de yeni logo ve bu yeni logo için dizayn edilmiş font ile kullanılmaya başlayacak.
İşte Citroën’in geçmişten bugüne kullandığı logolar!
Citroën’in yenilenen logosunun, şirketin ilk logosuyla olan benzerliğiyle de oldukça dikkat çekiyor…1919 yılında Andre Citroen tarafından seçilen çift şeritli tasarıma göz kırpan yeni logo, markanın 103 yıl boyunca geçirdiği dönüşümü temsil ediyor.