12 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Onvo TV’lerin reklam satış hakları artık TVekstra’da
Haberler

Onvo TV’lerin reklam satış hakları artık TVekstra’da

Marketing Türkiye
13 Mayıs 2025
1 dk okuma

Türkiye’nin yenilikçi dijital reklam platformlarından TVekstra, Connected TV alanındaki büyümesini hızlandırarak önemli bir iş birliğine imza attı. Yerli televizyon markası Onvo ile yapılan anlaşma kapsamında, Onvo TV’lerin reklam satış ve envanter yönetim hakları TVekstra tarafından yürütülecek.

Bu stratejik ortaklıkla birlikte TVekstra, uluslararası standartlarda bir reklam modeli sunarak markalara gelişmiş hedefleme, görünürlük ve etkileşim imkanı sağlayacak. Onvo’nun genişleyen kullanıcı tabanı ile birleşen bu yenilikçi model, reklamverenlere Connected TV dünyasında daha etkili bir mecra sunmayı hedefliyor.

TVekstra CEO’su Merve Eraslanoğlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Connected TV, reklamcılık dünyasında yeni bir dönemi temsil ediyor. Onvo ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği sayesinde, Türkiye’deki televizyon ekranlarını programatik reklamcılıkla daha verimli hale getiriyoruz. Uluslararası standartlarda ölçümleme, hedefleme ve reklam optimizasyonu sağlayarak markalara güvenilir ve etkili bir mecra sunuyoruz” dedi.

TVekstra Co-Founder’ı Murat Atay ise iş birliğinin stratejik önemine dikkat çekerek şu ifadeleri kaydetti:

“TVekstra olarak yalnızca medya satışı değil, üretici (manufacturer) dünyasına da bir adım daha atıyoruz. LG sonrası bu anlaşmanın da büyük ses getireceğine inanıyoruz. Bu alanı sadece bir mecra değil, uçtan uca bir network olarak kurgulamak istiyoruz.”

Onvo adına yapılan açıklamada da; “Yerli bir üretici olarak teknoloji, içerik ve reklam dünyasının kesişim noktasında konumlanıyoruz. TVekstra ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği sayesinde, kullanıcı deneyimini zenginleştirirken, ekranlarımızı markalar için akıllı ve ölçümlenebilir bir mecra haline getiriyoruz” denildi.

Onvo TV’ler üzerinden yayınlanacak reklamlar, kullanıcı deneyimini bozmadan, içeriklerle uyumlu bir şekilde sunulacak. TVekstra’nın teknolojik altyapısı sayesinde reklamverenler, kampanyalarını anlık olarak optimize edebilecek ve performans verilerini detaylı olarak takip edebilecekler.

Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk

featured Tv Ekstra
1 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
2 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
3 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
4 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor...
Haberler
Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor…
İrem Alimoğlu
31 Ekim 2025
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
İrem Alimoğlu
3 Kasım 2025
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.