17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Olimpik Anneler
Haberler

“Umutla Tokyo”ya diyen P&G, Olimpik Anneler projesinin detaylarını podcast yayınında anlattı

Marketing Türkiye
30 Haziran 2021
1 dk okuma

Olimpik Anneler ile 34 sporcuya ve annelerine destek olan P&G, projesiyle Tokyo 2020 Yaz Olimpiyat Oyunları’na 29 sporcusunu uğurlamaya hazırlanıyor. P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ile Olimpik Anneler projesinin detaylarını Marketing Türkiye ve Karnaval iş birliğiyle gerçekleştirilen podcast’le anlattı…

Dünyanın en büyük kişisel bakım ve temizlik ürünleri şirketlerinden olan Procter & Gamble (P&G), Olimpik Anneler projesiyle aralarında atletizm, güreş, halter, taekwondo, karate, okçuluk, rüzgar sörfü, badminton, yüzme, judo, bisiklet, eskrim gibi branşlarda mücadele eden 34 sporcuya ve annesine maddi ve manevi bir destek sunuyor. 

Özellikle eğitim, sağlık ve spor odaklı projeleriyle çocukların ve gençlerin özgüven gelişimlerine destek olduklarını söyleyen P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak bugüne kadar 24 bin anneye çocuklarını doğru spora yönlendirme konusunda seminerler veren, spor ekipmanları bağışladıklarını söylüyor.

Dr. Onur Yaprak: “Olimpik Anneler projemizle Türkiye’de çok bilinmeyen olimpik sporları yapan gençlerimize destek oluyoruz. 2014 yılında başlattığımız Olimpik Anneler projemiz, Türkiye’de spor kültürünün gelişmesi ve çocukların spora yönlendirilmesini amaçlayan, tüm spor dallarını kapsayıcı bir proje ve merkezinde de “anneler” yer alıyor. Çünkü çocuğun hayatında en önemli figür anne ve annelerimizi desteklersek, önyargılarını kırmalarına katkıda bulunur ve yüreklendirirsek, çocuklara ve gençlere en büyük desteği sağlayacağımızı biliyorduk.”

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günsel Özen ile bir araya gelen Yaprak, “Biz sporcularımıza güveniyoruz,” dedi ve Olimpik Anneler projesinin detaylarını anlattı. Marketing Türkiye ve Karnaval iş birliğiyle hazırlanan Umutla Tokyo’ya podcastini karnaval.com adresinden ve karnaval mobil uygulamasından dinleyebilirsiniz.

Olimpik Anneler P&G umutla tokyoya
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Z kuşağı, işi çabuk bırakıyor, yenisini bulmakta ise acele etmiyor!
Güncel Haberler
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Pahalı çikolataya markalar inovasyonla cevap veriyor
Pahalı çikolataya markalar inovasyonla cevap veriyor
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: "Deneyim Pazarlaması"
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: “Deneyim Pazarlaması”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
Haberler
Tüketiciyi satın almaya götüren 5 düşünce şekli!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Haberler
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
İrem Alimoğlu
4 gün önce
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Haberler
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
İrem Alimoğlu
30 Haziran 2025
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: "Deneyim Pazarlaması"
Haberler
Perakendenin geleceğini yeniden tasarlayan güç: “Deneyim Pazarlaması”
Nafizcan Önder
21 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.