OKEY’in eğlenceli filmi izlenme rekoru kırdı
OKEY’in, ilk ürününü piyasaya sunduğu 1991 yılından itibaren 22 yıllık macerasını anlattığı film internetin en beğenilen videoları arasına girdi. Film, yayınlandığı ilk hafta yaklaşık 2 milyon izlenme sayısına ulaştı.
OKEY’in tarihinin eğlenceli bir dille anlatıldığı video, markanın 1991 yılında zevki korumak ve kollamak için sunduğu ilk prezervatifi olan OKEY Klasik ile başlıyor. Videoda, Türk televizyonlarında ilk prezervatif reklamının 1992 yılında yayınlanışı, Kristal Elma Ödülü’nü alan OKEY’in “bozacı” reklamı gibi markanın 22 yıllık tarihinine gönderme yapılıyor.
Filmde ayrıca markanın ürünleri keyifli ve muzip bir dille hatırlatılıyor: Saygıda kusur edilmeyen OKEY Büyük Boy, gecikmenin aslında sıkıcı olmadığını gösteren OKEY Rötar, yangına körükle giden OKEY Sıcak Temas, zevkin inceliklerini gösteren OKEY Ultra Hisset, her daim yeniliklere açık OKEY Non-Stop ve aynı anda başlayıp aynı anda bitirmenin kitabını yazan OKEY Ritim. OKEY’in 22 yıldır kullandığı hınzır iletişim tonuna dikkat çeken film, markanın başarısının altında yatan en önemli faktörlerden birinin bu iletişim stratejisi olduğunu da gösteriyor.
KAMPANYANIN KÜNYESİ
Reklamveren: Eczacıbaşı Girişim Pazarlama
Marka: Okey
Okey Ekibi: Tolga Şanlı, Ece Ercel
Reklam Ajansı: UltraRPM
Yapım Şirketi: F. Stop
Animasyon: Robotika
Post- prodüksiyon: F.Stop, Melodika
Müzik: Jingle-Jungle / Ömer Özgür
Medya Ajansı: Carat
Okey’in sosyal medyada 2 milyon izleyici sayına ulaşan videosu:
{youtube}6189X-67Wjw|450|280{/youtube}