18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Normalleşme sürecindeki kampanyalara kahve makinesi, soğuk çay ve kolonya damga vurdu
Haberler

Normalleşme sürecindeki kampanyalara kahve makinesi, soğuk çay ve kolonya damga vurdu

Marketing Türkiye
15 Haziran 2020
2 dk okuma

Normalleşme sürecindeki insert, reklam ve banner kampanyalarını ele alan BrandZone verilerine göre; hızlı tüketim kategorisinde en çok kampanya artışı soğuk çay, kurabiye, kolonya gibi ürünlerde olurken; tüketici teknolojileri kategorisinde ise kahve makinesi, saç kurutma makinesi ve tablet gibi ürünler zirvede yer aldı.

Koronavirüsle mücadelede normalleşme sürecine girdiğimiz bugünlerde hızlı tüketim ve tüketici teknolojisi kategorilerinde kampanyalar arttı. Tüketici teknolojisi kategorisinde teknoloji, yerel, bayi, hiper, indirim, yapı market ve online kanalların 20 Mayıs – 7 Haziran 2020 tarihleri arasındaki insert, reklam ve banner kampanyalarını ele alan BrandZone’nun Kurucu Ortağı Cem Köz, “Normalleşme sürecinde tüketici teknolojisi kategorisindeki en yüksek kampanya artışı yüzde 102’lik oran ve 879 kampanyayla kahve makinesinde yaşandı. 879 kampanyanın 752’si Türk kahvesi makinelerinde, 127’si ise filtre ve diğer kahve makinelerinde oldu” dedi.

Köz, “Tüketici teknolojisi kategorisinde yüzde 100’lük artış ve 120 kampanyayla saç kurutma makinesi ikinci; yüzde 84’lük artış ve 293 kampanyayla tablet üçüncü; yüzde 50’lik artış ve 78 kampanyayla vantilatör dördüncü; yüzde 32’lik artış ve 66 kampanyayla şofben – termosifon beşinci; yüzde 28’lik artış ve 3 bin 435 kampanyayla TV kategorisi altıncı sırada yer aldı” diye konuştu.

En çok soğuk çay, kurabiye ve kolonya aldık!

Hızlı tüketim kategorisinde ulusal, yerel, indirim, toptan ve parfümeri kanallarının 20 Mayıs – 7 Haziran 2020 tarihleri arasındaki insert ve reklam kampanyalarını ele alan BrandZone verilerine göre; normalleşme sürecinde en çok kampanya artışı yüzde 91’lik oran ve 193 kampanyayla soğuk çayda yaşanırken; yüzde 63’lük oran ve 39 kampanyayla kurabiye ikinci; yüzde 61’lik oran ve 153 kampanyayla kolonya üçüncü sırada yer aldı.

Yüzde 59’luk oran ve 248 kampanyayla kuruyemiş dördüncü; yüzde 44’lük oran ve 91 kampanyayla kraker ve 746 kampanyayla gazlı içecek beşinci; yüzde 29’luk oran ıslak havlu & mendil altıncı; yüzde 20’lik oran ve 232 kampanyayla maden suyu yedinci; yüzde 18’lik oran ve 1442 kampanyayla peynir sekizinci; yüzde 13’lük oran ve 52 kampanyayla ekmek dokuzuncu; yüzde 8’lik oran ve 214 kampanyayla kek onuncu sırada yer aldı.

Normalleşme sürecindeki kampanyalara kahve makinesi, soğuk çay ve kolonya damga vurdu

BrandZone
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekaya da reklam geliyor!
Haberler
Yapay zekaya da reklam geliyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Haberler
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
24 Haziran 2025
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
9 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.