
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Marketing Türkiye ve MTM – Medya Takip Merkezi iş birliğinde gerçekleştirilen, Türkiye’de dijital gazeteciliğin nabzını tutan “YouTube Rating Report”un Nisan ayı sonuçları açıklandı. Politik gündemin hayli yoğun olduğu Nisan ayında YouTube’da gazeteciler daha çok üretmeye ve daha çok izlenmeye devam ediyor. Peki, geride bıraktığımız ayda hangi isimler ve olaylar öne çıktı? Türkiye’nin gündeminde neler vardı? En çok hangi gazeteciler izlendi? Hepsi ve daha fazlasının yanıtları YouTube Rating Report’ta…
YouTube’da gazetecilerin Nisan ayı reyting sonuçlarına baktığımızda Fatih Altaylı’nın kelimenin tam anlamıyla zirveye ambargo koyduğu görülüyor. Altaylı 35 milyonu aşan izlenme sayılarıyla Mart ayına oranla izlenme sayılarını 4,5 milyon artırırken 70 bin yeni abone kazandı. Murat Ağırel ve Timur Soykan ile birlikte gerçekleştirdiği “Savcı ifademizi bile almadı!” başlıklı videosu 3.6 milyon izlenmeyle ayın en çok izlenen videosu olurken, Prof. Dr. Celal Şengör ile gerçekleştirdiği “İstanbul’daki depremin anlamı ne?” içeriği ise 2 milyondan fazla izlenerek ayın en çok izlenen ikinci içeriği oldu.
Ayın en çok dikkat çeken gazetecilerinden olan Özlem Gürses izlenme sayılarını Mart ayına kıyasla 4 milyonun üzerinde artırarak ayın en çok izlenen ikinci gazetecisi oldu. Nevşin Mengü, Cüneyt Özdemir ve Can Ataklı ise ilk 5’te yer alan diğer gazeteciler oldu.
Ayın en çok içerik üreten gazetecisi Can Ataklı izlenme sayılarını 5 milyon artırarak toplamda 9 milyon izlenme alırken, Mirgün Cabas bir önceki ay milyon izlenme barajını aşamamış olmasına rağmen Nisan ayında 5.5 milyon izlenerek en çok izlenen 9. gazeteci konumuna yükseldi.
YouTube Rating Report Nisan ayı sonuçları














Marketing Türkiye için MTM Medya Takip Merkezi’nin gerçekleştirdiği YouTube Rating Report her ay düzenli olarak en güncel verilerle yeni nesil gazeteciliğin rekabetini ölçümlemeye devam edecek… Rapora ilişkin detaylı analize MTM Medya Takip Merkezi’nden ulaşabilirsiniz…