19 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Nike ve Galatasaray’dan aslanlara dijital çağrı

Marketing Türkiye
20 Şubat 2013
1 dk okuma

Kulüpler bazında Avrupa’nın en büyük futbol organizasyonun play-off maçları başlarken Nike ve Galatasaray, taraftarların takımın savaşçı ruhunu ateşlemesini sağlayacak bir dijital kampanya başlattı. Kulübün geleneksel simgesi olan şanlı aslan, 25 milyon Galatasaray taraftarını sosyal ağlarda bir araya getirmeyi amaçlayan kampanya için esin kaynağı oldu. Kampanyanın yaratıcı merkezinde, oyuncuların portrelerinin kükreyen aslanla ve “ASLAN AVDA” sözüyle bütünleştiği bir görsel bulunuyor. Galatasaray taraftarları tutkuları ve stadyumlarda “en yüksek ses” rekoruyla tanınırlar. Şimdi Nike, taraftarları, bu rekoru sosyal medyaya taşımaya ve kampanya görselleri ve #ASLANAVDA hashtag’iyle Facebook ve Twitter’ı sarı-kırmızıya boyamaya davet ediyor. Bu destek, takımı Çarşamba akşamı Türk Telekom Arena’da aslan yüreğini sahaya koyması için ateşleyecek.

Kampanyanın manifestosu:
“Aslan avda. Sadece sahadaki 11’iyle değil, 25 milyonluk gururuyla, hızıyla, kuvvetiyle, tekniğiyle. Ve umutlarını sallayacak, esaretlerini titretecek, yedek kulübesine dönmek için yalvartacak. Kükreyişiyle aslan geliyor. Ve biz, zafer kokusunu alıyoruz.”

1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 Effie Türkiye 2022
Effie Türkiye 2022’nin kazananları belli oldu
3 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
4 Tüketici metaverse'e hazır mı?
Tüketici metaverse’e hazır mı?
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
McDonald's'a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
McDonald’s’a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Yeni nesil CMO'lar: Total Stratejistler
Yeni nesil CMO’lar: Total Stratejistler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın nisan şampiyonları belli oldu!
Haberler
Sosyal medyanın nisan şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
AdForum PHNX Awards "Özgün" jürisiyle geri dönüyor
Haberler
AdForum PHNX Awards “Özgün” jürisiyle geri dönüyor
Berçem Sultan Kaya
11 Mart 2022
Hayata Karışan Kadınlar Platformu kadınları geleceğe hazırlıyor
Haberler
Hayata Karışan Kadınlar Platformu kadınları geleceğe hazırlıyor
Gizem Yıldız
25 Mart 2022
Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?
Haberler
Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?
Nafizcan Önder
12 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.