18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Nike, Türkiye’deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2024
3 dk okuma
Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Dünyanın önde gelen spor giyim devi Nike, Türkiye’de online kanallar üzerinden verilen siparişleri durdurdu. Nike’ın internet sitesine Türkiye’den girildiğinde, “Türkiye’de Nike.com ve Nike App üzerinden şu an için alışveriş yapılamamaktadır” uyarısıyla karşılaşılıyor.

Markanın sitesinde yer alan yazılı açıklamada, “Türkiye gümrük mevzuatında yapılan son değişikliklerin Türkiye’deki tüketicilerimizin alışveriş deneyimine etkisini incelemeye devam ediyoruz. Bu süreçte Nike olarak tüketicilerimize siparişlerinin sorunsuz bir şekilde ve zamanında ulaşmasını garanti edemediğimiz için maalesef Türkiye’den verilen online siparişleri şu an için askıya almak durumundayız” ifadeleri yer aldı.

6 Ağustos’ta Resmi Gazete’de yayınlanan yeni gümrük yasasının ardından alınan kararın geçici bir tedbir mi yoksa kalıcı mı olacağını zaman içerisinde gözlemleyeceğiz.  

Tüketiciler dijital ve fiziksel deneyim arasında denge arıyor

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

EY Geleceğin Tüketicisi Endeksi’ne göre tüketicilerin yüzde 28’i artan maliyetler karşısında markalı ürünler yerine, özel etiketli (private label) ürünler satın alıyor. Araştırma, bu eğilimin sürdürülebilir bir alışkanlık haline geldiğini, tüketicilerin yüzde 66’sının daha ucuz alternatiflerin ihtiyaçlarını karşıladığını ve yüzde 38’inin markalı ürünlere geri dönmeyi planlamadığını ortaya koyuyor. Öte yandan tüketicilerin yüzde 68’i en çok değer verdiği şeylere zaman harcamayı planlıyor. Buna göre; tüketicilerin yüzde 31’i misafir ağırlamayı, yüzde 47’si evde daha fazla yemek yapmayı arzu ediyor.

Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!

KFC, meşhur kovalarını saklama kabına dönüştürdü

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Tayland’da Anneler Günü Ağustos ayında kutlanıyor… KFC Tayland da hem 40. yıl dönümü hem de Anneler Günü kapsamında misafirlerine özel bir hediye olarak “KFC Bucket Ware” adında sınırlı sayıda üretilen bir gıda saklama çözümü geliştirdi.

Taylandlı marka Super Lock ile iş birliği yapan KFC, ortalama bir fast food kabından daha geniş, mikrodalga fırın ve dondurucuya uygun tasarımı sayesinde tekrar tekrar ve farklı amaçlar için kullanılabilen pratik bir gıda saklama kabı oluşturdu.

Polly Pocket’ın ikonik kompakt seti gerçek bir eve dönüştürüldü

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Mattel’in çocuklar arasında oldukça popüler olan cep boy bebeği Polly Pocket, 35. yılını kutluyor. İkonik oyuncağın Slumber Party Fun adlı evini 35. yıl dönümü şerefine Airbnb, gerçek hayatta konaklanabilen bir eve dönüştürdü.

İki katlı bu evde, retro bir buzdolabı, dolap ve oyuncakların aksine ceplere sığmaycak kadar büyük eşyalar yer alıyor.

ABD’nin Massachusetts eyaletindeki Littleton kasabasında yer alan 42 metre yüksekliğindeki bu evde konaklamak için ödemeniz gereken tutar ise kişi başı 89 dolar. Ayrıca 16 Eylül-6 Ekim tarihleri arasında da 21 gün boyunca evi görüp deneyimlemek mümkün.

XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi 5 ana bölümle pazarlama sektörünün nabzını tutacak…

Nike, Türkiye'deki online satışlarını askıya aldı | Son 24 saatin gündemi

Bu yıl Ekim ayında “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla 10. kez pazarlama sektörünün nabzını tutmaya hazırlanan XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi zirvesinde küresel ölçekte yükselen pazarlama disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak. XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüneli” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmelerin gerekliliğini ortaya koyacak.

featured
1 KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
KFC ve Pizza Hut, Türkiye pazarına geri dönüyor
2 Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
Google 10 yıl sonra logosunu değiştirdi
3 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
4 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
5 Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Güncel Haberler
Yüksek protein çılgınlığı büyüyor!  
Yüksek protein çılgınlığı büyüyor!  
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Belirsizlik ortamında pazarlama: Hangi kampanyalar rafa kalkıyor?
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
Haberler
Gerety Awards, kadın liderlerin yer aldığı jüri panellerini duyurdu
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
Haberler
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
Netflix, Willy Wonka'nın "Golden Ticket"ını gerçeğe dönüştürüyor!
Haberler
Netflix, Willy Wonka’nın “Golden Ticket”ını gerçeğe dönüştürüyor!
Nafizcan Önder
23 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.