9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
16 Mayıs 2022
4 dk okuma

Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor

Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi

Popüler video yayın platformu Netflix, son dönemdeki güncellemeleriyle platformunda pek çok değişikliğe gidiyor. Önce reklamlara kapısını açmaya karar veren platform ardından şifre paylaşımının önünü keseceklerini açıklamıştı. Şimdi ise canlı yayınlar söz konusu durumda. Kullanıcılara farklı bir deneyim sunmayı hedefleyen platform, standup veya reality show gibi programlarda bu özelliği kullanmayı planlıyor. Böylelikle, özellikle yarışma programlarında izleyicinin canlı olarak oy kullanabilmesinin de önü açılmış olacak.

Canlı yayın özelliği henüz yeni geliştirilmeye başladığından dolayı henüz tam olarak ne zaman geleceği ve canlı yayınlanacak ilk programın ne olacağı henüz belli değil. İlerleyen zamanlarda yarışma programlarının dışında spor yayınlarının da yapılıp yapılmayacağı ile ilgili de bir bilgi bulunmuyor.
Son dönemlerde oldukça abone kaybeden Netflix, hala 220 milyondan fazla aboneye sahip. Bu canlı yayın özelliğiyle yeniden eski abone sayısına kavuşur mu bilinmez ama platformun yeni dinamiğinin ilgi çekici olması bekleniyor.

WhatsApp bu kez “Durumlar” özelliği için güncelleme getiriyor

Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi

WhatsApp “Durumlar” için yeni bir özellik üzerinde çalışıyor. WABetaInfo tarafından keşfedilen özellikle birlikte artık durumlarda paylaşılan bağlantılarda ön izleme de çıkacak.

Instagram’ın “Hikayeler” özelliğine benzeyen Durumlar aracılığıyla zaten halihazırda bağlantı paylaşılabiliyordu. Ancak, yine aynı Instagram’da olduğu gibi burada da paylaşılan bağlantının yönlendirdiği web sitesi görünmüyor, yalnızca bağlantıya verilen isim görülebiliyordu. Bu da dolandırıcıların basit bir şekilde insanları kandırması için bir yol ortaya çıkarıyordu. Şimdi yeni özellikle birlikte, duruma bir bağlantı eklendiğinde, bağlantı ön izlemeyle çıkacak, ön izlemeyle paylaşılacak. Böylece kullanıcılar hangi siteye yönlendirildiklerini bilecekler.

WhatsApp durum özelliğine ayrıca, paylaşılan durumu kimin görüp kimin göremeyeceğine yönelik bir özellik de getirecek.

Elon Musk’ın başı Twitter’ın hukukçularıyla belada

Twitter’ın spam ve sahte hesaplardan arındırılmış bir sosyal medya platformu olmasını istediğini defalarca dile getiren Elon Musk,

Satın alma kararını askıya almış olan milyarder Twitter’dan yaptığı bir açıklamayla kendisi ve ekibinin spam ve sahte hesaplar için 100 takipçiden oluşan rastgele bir test yapacağını açıkladı hatta diğer Twitter kullanıcılarını da böyle bir test yapmaya ve sonuçları paylaşmaya davet etti.

Any sensible random sampling process is fine. If many people independently get similar results for % of fake/spam/duplicate accounts, that will be telling.

I picked 100 as the sample size number, because that is what Twitter uses to calculate <5% fake/spam/duplicate.

— Elon Musk (@elonmusk) May 14, 2022

Ancak kısa bir süre sonra Musk’ın attığı tweetten de anlaşıldığı için milyarderin başı Twitter’ın hukukçularıyla başı belaya girdi. 100 rakamının sosyal medya platformunun algoritmasıyla bir alakası olacak ki Musk, gizlilik sözleşmesine uymaması dolayısıyla şikayet edildi.

Yaza bir adım önde giren markalar…

Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi

Mayıs ayı itibariyle soğuk ve kar yağışının bol olduğu bir kışı geride bırakarak yaza merhaba dedik. Pandemi tedbirleriyle geçen iki yaz döneminin ardından bu yıl beklentiler de hayli yüksek. Pazarlama cephesinde ise en çok merak edilenlerin başında tüketicinin bu yaz hangi ürünleri daha çok tercih edeceği yer alıyor kuşkusuz. Marketing Türkiye adına Pulside Araştırma‘nın gerçekleştirdiği “Yazın favori markaları” araştırması tüketicilerin tercihlerine ışık tutarken yaza bir adım önde giren markaları da işaret ediyor. 

Araştırmaya katılanların yüzde 40,7’si yaz ayında en çok meyve tükettiğini belirtiyor. Yaz aylarında dondurma tüketimi ise yüzde 32,7 ile ikinci sırada yer alıyor. Asitli içeceği daha çok tüketenlerin oranı yüzde 14,6 ve meyve suyunu daha çok tüketenlerin oranı ise yüzde 7.

Kuşak çaprazı incelendiğinde meyve tüketiminin Baby Boomer kuşağından Z kuşağına doğru düştüğü görülüyor. Baby Boomer kuşağında yüzde 53,1 olan meyve tüketimi, Z kuşağında yüzde 26,5’e kadar düşüyor. Z kuşağının meyve yerine daha çok tercih ettiği ürün ise asitli içecekler ve dondurma. Z kuşağında yüzde 31,8 olan asitli içecekler tüketimi ve yüzde 28,8 olan dondurma tüketimi Baby Boomer kuşağına doğru azalıyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Kadınların artık eyvallahı yok: Büyük boşanma dalgası hızla yayılıyor

Kadınların boşanma motivasyonu artıyor

Birleşik Krallık’ta her yıl yüz binden fazla çift boşanıyor ve ABD’de evliliklerin neredeyse yarısı boşanmayla sonuçlanıyor. İstatistiksel olarak kadınlar evliliklerine erkeklerden daha fazla zaman ayırıyor. Fakat en çok boşanma davası açan da onlar. Peki bu çelişkinin iç yüzünde neler var?

Özellikle kusura dayanmayan boşanmanın 50 eyalette yasal olduğu ABD’de istatistikler kadınların boşanma taleplerinin yüzde 70 olduğuna işaret ediyor. Bu oran üniversite eğitimi alan kadınlar baz alındığında yüzde 90’a kadar yükseliyor.

Birleşik Krallık’ta ise, ONS istatistikleri 2019 yılında İngiltere ve Galler’deki boşanmaların yüzde 62’sini başlatan tarafın kadınlar olduğuna dikkat çekiyor.

Üstelik kusura dayanmayan boşanma batılı ülkelerde hızla yaygınlaşıyor. Örneğin Birleşik Krallık yakın zaman önce kusura dayanmayan boşanmayı yasallaştırdı. Bu da daha öncesinde prosedürler sebebiyle tereddüt eden insanların fikir değiştirebileceğini ve boşanma sayılarının artabileceğini gösteriyor.

Peki kadınlar boşanma dilekçesi vermeye neden daha yakın? Bazıları için cevap evlilikteki duygusal ihtiyaçlarının nasıl karşılandığı ya da karşılanamadığında yatıyor. Ancak istatistikler bundan çok daha karmaşık detaylara işaret ediyor. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)

1Cahit Özkan
2Yunan
3Pontus
4Lefter
5AKUT
6Cem Yılmaz
7Korkunun Adı Seçim
8Ukrayna
9Nasuh Mahruki
10Demet Akalın

Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)

1Nebati
2Güldür Güldür Nebati
3Göztepe Beşiktaş
4Göztepe – Beşiktaş
5Trabzonspor
6West Ham United Manchester City
7Göztepe Beşiktaş
8Manchester City
9FENERBAHÇE KARAGÜMRÜK
10West Ham United Manchester City

Dünün en çok izlenenleri hangi videolar oldu? (YouTube Trends)

1Güldür Güldür Show 306. Bölüm
2Gözlerime Bak – 306.Bölüm (Güldür Güldür Show)
3Velet – Aşk Sadece Anlayana
4Eurovision Song Contest 2022 – Grand Final – Full Show – Live Stream – Turin
5İyilik 4. Bölüm Fragmanı
6FA Cup’ta Şampiyon Liverpool! | Maç Özeti | Chelsea – Liverpool
7KUMPAS!
8ANTALYA’DA KÖPEK BALIĞI YAKALADIM!!
9SOKAK LEZZETLERİNİ DENEDİK! / PAKİSTAN
10MELİ BENDELİ “O ZAMANLAR ÇOK AŞIKTIM, AKLIMI DA ONU DA KAYBETTİM!”
featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ANKÜ Game Jam 2025'e geri sayım başladı!
Haberler
ANKÜ Game Jam 2025’e geri sayım başladı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Haberler
Evlenecek çiftler için seferberlik başladı: Hangi marka ne kadar indirim yapacak?
Nafizcan Önder
1 hafta önce
İzmir Genç Reklamcılar Derneği kuruldu
Haberler
İzmir Genç Reklamcılar Derneği kuruldu
Marketing Türkiye
7 Mart 2025
Spotify, yeni müzik milyonerleri ($) yarattı...
Haberler
Spotify, yeni müzik milyonerleri ($) yarattı…
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.