2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nestlé Professional Türkiye'den “Çiğ Köfte” projesiyle global başarı
Haberler

Nestlé Professional Türkiye’den “Çiğ Köfte” projesiyle global başarı

Marketing Türkiye
9 Nisan 2019
1 dk okuma

Nestlé’nin ev dışı tüketim sektöründe faaliyet gösteren uzman iş birimi Nestlé Professional özelinde 10 yıldır; dünyanın dört bir yanından 189 ülkenin katılımıyla düzenlediği “Birlikte Daha Fazlası Mümkün” ödülleri 8 Nisan 2019’da sahiplerini buldu.

Nestlé Professional Türkiye’nin “Çiğ Köfte’nin Yolculuğu” projesiyle hem yerel lezzeti çiğ köfteyi dünyaya tanıtma fırsatını buldu hem de müşterileri için geliştirdiği ürün çözümü ve iletişim çalışmalarını en iyi uygulama örneği olarak göstererek 189 ülke arasından dünya ikincisi olmaya hak kazandı.

2008 yılında AB yasaları entegrasyonu ile çiğ köftede, geleneksel malzemelerinden olan çiğ et kullanımı yasaklandı. Çiğ köftenin lezzetini korumak ve nesiller boyu devam ettirebilmek için Nestlé Professional Türkiye ekibi Nestlé’nin 5000 bilim insanına ev sahipliği yapan küresel AR-GE merkezine başvurdu. Gıda alanında en büyük AR-GE merkezi olarak bilinen bu merkeze Nestlé her yıl her yıl 1.7 milyar yatırım yapıyor. İsviçre’den gelen Nestlé’li bilim insanları Küresel AR-GE ağının bir parçası olan Karacebey Labrotuvarı’nda Türk bilim insanları ile bir araya geldi. 6 ay süren çalışmalar sonucu MAGGI Çiğköfte Çeşnisi ev dışı tüketim ürünü ilk etsiz çiğ köftenin üretmesine öncülük etti.

4.000 yıllık tarihi olan ve geçmişi tüm Mezepotamya’ya yayılan çiğ köfteyle ilgili son dönemde”sağlığa zararlı” algısının ortaya çıktığını gözlemleyen sektörün lideri Nestlé Professional; toplumu doğru bilgilendirmek adına  “Çiğ Köfte Sağlıklıdır” projesini başlattı.

Çiğ Köfte Sağlıklıdır kampanyası dahilinde 2017 yılında ulusal çapta televizyon reklamı ve radyo sponsorluğu projelerini başlatarak çiğ köftenin geniş kitlelere yayılmasını sağladı.

2018 sonunda da dijital iletişim çalışmalarıyla gençler tarafında yakından tanınan 6 sosyal medya fenomeni, Türkiye çapında bilinen bir diyetisyen, digital banner ve haber şeklinde yer alan ilanlarıyla 65 milyon görüntülenme ve 77 binin üzerinden tıklanma alarak tüketici çekişini hızlandırdı.

Nestlé Professional Türkiye
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hafsanur Sancaktutan, Elidor'un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Haberler
Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
Haberler
Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Haberler
Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız!
Sena Tufan
20 Haziran 2025
Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Haberler
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.