19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nestlé İçecekler Grubu’nda bayrak değişimi
Haberler

Nestlé İçecekler Grubu’nda bayrak değişimi

Marketing Türkiye
1 Ocak 2015
1 dk okuma

Uzun yıllar Nestlé bünyesinde satış ve pazarlamada yöneticilik yapan ve son olarak Nestlé’nin İsviçre’deki genel merkezinde ‘İçecekler Stratejik İş Biriminde’ görev alan İsmail Bütün, Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürlüğü görevine atandı. Son dört yıldır Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürlüğü görevini sürdüren Derya Gedikli ise Nestlé’nin İsviçre’deki genel merkezinde bulunan ‘İçecekler Stratejik İş Birimi’nde Asya, Okyanusya ve Afrika Bölgesi’nden sorumlu olarak NESCAFÉ’nin Stratejik Liderliği’ne getirildi.

Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürlüğü görevine atanan İsmail Bütün, yaklaşık 15 yıldır Nestlé bünyesinde çeşitli pozisyonlarda yöneticilik görevini sürdürüyor. Son olarak, 2011 yılından itibaren Nestlé’nin merkez ofisinin yer aldığı İsviçre Vevey’de sırasıyla Satış & Pazarlama İş Mükemmelliği; Global Satış Ekibi ve ‘İçecekler Stratejik İş Birimi’nde görevler aldı. İsmail Bütün, Nestlé Türkiye’deki kariyerine, 2000 yılında Kahvaltılık Gevrekler Ürün Müdür Yardımcısı olarak başladı. 2002’de Kahvaltılık Gevrekler Ülke Müdürü poziyonuna atanan Bütün, 2005-2007 yılları arasında Nestlé Orta Asya Bölgesi’nde kahve, çikolata & şekerleme, su ve süt ürünlerinden sorumlu Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı. Bütün, Şubat 2007’de Nestlé Türkiye’ye dönerek, Ulusal Zincir Mağazalar Kanalı İş Birimi Müdürlüğü görevine atandı.

Derya Gedikli, Asya, Okyanusya ve Afrika Bölgesi’nden sorumlu NESCAFÉ’nin stratejik lideri oldu. 2011 yılından beri Nestlé Türkiye İçecekler Grubu Genel Müdürlüğü’nü sürdüren Derya Gedikli, Nestlé’deki 20 yıllık kariyerinin 5 yılında İsviçre Vevey ‘de bulunan genel merkezde görev yaptı. Gedikli, 2005 – 2010 yılları arasında İsviçre’de Nestlé Asya Okyanusya Afrika Bölgesi’nden sorumlu Bölge Müdür Yardımcılığı ve ardından Kahve Stratejik İş Birimi’nde Pazarlama Danışmanlığı görevlerini yürüttü. 

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
18 Ekim 2025
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Haberler
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Sena Tufan
4 hafta önce
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.