26 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşterinin satın alma kararını ne etkiliyor?
Haberler

Müşterinin satın alma kararını ne etkiliyor?

Marketing Türkiye
23 Ağustos 2016
1 dk okuma

Potansiyel bir alıcıyı gerçek bir alıcıya dönüştürmek tablove gelecekte de sizi tercih edip sadık olmasını sağlamak için neye ihtiyacınız var? Uluslararası araştırma şirketi 4Service’in, alıcının kararını etkileyen kriterler üzerine yaptığı araştırma, satışlarınızı artırmaya yardımcı olacak kuralları gözler önüne seriyor…

Fiyat: Araştırmaya göre, alıcıların yüzde 84’ü daha çekici ve makul fiyatı olan ürüne dikkat ediyor ve ona göre alım yapıyor. Eğer pahalı malzemelerden oluşan yüksek kalitede bir ürün üretirseniz, bunu müşterilerinize anlatın. Fazladan bir şey ödemediklerini bilmelerini saplayın.

Ürün ve hizmet geliştirme: Steve Jobs tekrar tekrar şunu söyler: “Benim işim bir ürün satmak değil, onun için ihtiyaç yaratmak.” Araştırmaya katılanların yüzde 66’sı yüksek kalitedeki hizmeti ve geniş yelpazedeki ürünü takdir ettiklerini söylüyor. Onları, düzenli alıcılar haline getirmek için ürün seçeneği ve ürün geliştirme fırsatını sunmalısınız.

Alım sürecini basitleştirme: Güzel bir tasarım ve çekici görünüm de hizmeti kullanma veya ürünü satın alma sürecinde çok önemli bir rol oynar. Alıcıların yüzde 57’sinden fazlası, hizmet koşullarının rahatlığı ve basitliği nedeniyle belirli şirketleri seçtiklerini ifade ediyor.

İyi bir hizmet sunmak gelecekte işinize yarayacak: John Tschohl’ün “Achieving Excellence Through Customer Service” adlı kitabında, satış ve hizmetteki kibarlığı nasıl paraya çevirebileceğinizi anlatıyor.  Herhangi bir hizmetteki “altın hisse”, empati ve çalışanların verdiği hizmettir.

 

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
5 İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Güncel Haberler
Maxxen geleceğin enerji depolama altyapısını inşa ediyor
Maxxen geleceğin enerji depolama altyapısını inşa ediyor
TÜİK açıkladı: Gelirin yarısı en zengin yüzde 20'lik kesime gidiyor
TÜİK açıkladı: Gelirin yarısı en zengin yüzde 20’lik kesime gidiyor
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Haberler
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Marketing Türkiye
6 gün önce
Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
18 Kasım 2025
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Haberler
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Publicis, yüz yıllık yolculuğunu “pes etmeyen aslan” ile kutluyor
Haberler
Publicis, yüz yıllık yolculuğunu “pes etmeyen aslan” ile kutluyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.