2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti
Haberler

Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2018
1 dk okuma

Müşteri deneyiminin anında ölçülmesi ve hemen aksiyon alınabilmesine yönelik uygulamaları hayata geçiren İş Bankası, 360’a yakın şubesinde Pisano ile iş birliğine gitti.

Pisano CEO’su Özkan Demir, bankacılık sektörünün müşteri deneyimi alanında en çok yatırım yapılan sektörler arasında yer aldığını, bu açıdan bakıldığında en kapsamlı ve yenilikçi müşteri deneyimi teknolojilerinin de bankacılık sektöründe sıklıkla kullanıldığını belirtti. Demir, “Türkiye’nin en büyük özel bankası olan İş Bankası ile iş birliğimiz, müşteri deneyimine verilen önem nedeni ile bizi çok heyecanlandırıyor. Elde ettiğimiz başarılı sonuçlar, bizim için büyük bir gurur ve motivasyon kaynağı oluyor. Projemiz, önümüzdeki dönemde de kapsamı genişleyerek devam edecek ve İş Bankası’nın en iyi müşteri deneyimi odağıyla yaptığı çalışmalara, yeni nesil teknolojik çözümlerimizle desteğimizi sürdüreceğiz” dedi.

İş Bankası Dijital Bankacılık Müdürü H. Mete Güneş ise, yaptığı açıklamada, Pisano ile başlattıkları çalışmanın bankanın teknoloji ve dijitalleşme alanındaki iş birliklerinin önemli bir örneği olduğunu vurguladı. Pisano’nun müşteri deneyimi yönetimi platformu sayesinde müşterilere şubelerde hizmet alırken yaşadıkları deneyimlerle ilgili anında geri bildirim bırakabilme imkânı sunulduğunu belirten Güneş, bu sayede geri bildirim hacminin ve kalitesinin arttığını ifade etti. Güneş, “Pisano kioskları aracılığıyla topladığımız geri bildirimleri şube çalışanlarımız anında görüyor. Herhangi bir konuda müşteri memnuniyetsizliği veya talebinin tespit edilmesi durumunda, gerekli aksiyonları hemen alıyorlar. Anlık raporlama özelliği ile şube yöneticilerimiz raporlama sürelerini dakikalara indirebiliyor. Geri bildirimlerde iletilen müşteri memnuniyetleri çalışanlarımıza önemli bir motivasyon kaynağı oluyor” dedi.

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
evlilik
Gençlerinki “evlilik” değil “masraf” korkusu!
P&G'de büyümenin formülü net: İyilik
P&G’de büyümenin formülü net: İyilik
Kadınlar saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyor
Kadınlar kuaförün yolunu unuttu: Saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyorlar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Film izlemek boş zaman aktivitesi mi yoksa kültürel bir mesele mi?
Haberler
Film izlemek dünya görüşünü nasıl değiştiriyor?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Konda Araştırma’nın kurucusu Tarhan Erdem yaşamını yitirdi
Trend
Konda Araştırma’nın kurucusu Tarhan Erdem yaşamını yitirdi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İtalya'dan acı haber geldi: Eczacıbaşı çalışanlarının cansız bedenine ulaşıldı
Haberler
İtalya’dan acı haber geldi: Eczacıbaşı çalışanlarının cansız bedenine ulaşıldı
Seda Başpınar
3 hafta önce
Elidor x Boyner’den Genç Kadınlar için Bursa Dönüşen Koleksiyon
Haberler
Elidor x Boyner’in koleksiyonu genç kadınlar için bursa dönüşüyor
Gizem Yıldız
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.