30 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti
Haberler

Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2018
1 dk okuma

Müşteri deneyiminin anında ölçülmesi ve hemen aksiyon alınabilmesine yönelik uygulamaları hayata geçiren İş Bankası, 360’a yakın şubesinde Pisano ile iş birliğine gitti.

Pisano CEO’su Özkan Demir, bankacılık sektörünün müşteri deneyimi alanında en çok yatırım yapılan sektörler arasında yer aldığını, bu açıdan bakıldığında en kapsamlı ve yenilikçi müşteri deneyimi teknolojilerinin de bankacılık sektöründe sıklıkla kullanıldığını belirtti. Demir, “Türkiye’nin en büyük özel bankası olan İş Bankası ile iş birliğimiz, müşteri deneyimine verilen önem nedeni ile bizi çok heyecanlandırıyor. Elde ettiğimiz başarılı sonuçlar, bizim için büyük bir gurur ve motivasyon kaynağı oluyor. Projemiz, önümüzdeki dönemde de kapsamı genişleyerek devam edecek ve İş Bankası’nın en iyi müşteri deneyimi odağıyla yaptığı çalışmalara, yeni nesil teknolojik çözümlerimizle desteğimizi sürdüreceğiz” dedi.

İş Bankası Dijital Bankacılık Müdürü H. Mete Güneş ise, yaptığı açıklamada, Pisano ile başlattıkları çalışmanın bankanın teknoloji ve dijitalleşme alanındaki iş birliklerinin önemli bir örneği olduğunu vurguladı. Pisano’nun müşteri deneyimi yönetimi platformu sayesinde müşterilere şubelerde hizmet alırken yaşadıkları deneyimlerle ilgili anında geri bildirim bırakabilme imkânı sunulduğunu belirten Güneş, bu sayede geri bildirim hacminin ve kalitesinin arttığını ifade etti. Güneş, “Pisano kioskları aracılığıyla topladığımız geri bildirimleri şube çalışanlarımız anında görüyor. Herhangi bir konuda müşteri memnuniyetsizliği veya talebinin tespit edilmesi durumunda, gerekli aksiyonları hemen alıyorlar. Anlık raporlama özelliği ile şube yöneticilerimiz raporlama sürelerini dakikalara indirebiliyor. Geri bildirimlerde iletilen müşteri memnuniyetleri çalışanlarımıza önemli bir motivasyon kaynağı oluyor” dedi.

1 ChatGPT ile "sesli" konuşma dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
ChatGPT ile “sesli” konuşma dönemi başlıyor | Son 24 saatin gündemi
2 Fiat, Mickey Mouse otomobilleri
Fiat, Mickey Mouse serisi çıkardı ancak satmıyor!
3 marka-ajans iş birlikleri
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
4 Kristal Elma Ödül Töreni için geri sayım başladı!
Kristal Elma Ödül Töreni için geri sayım başladı!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
Yaşam bilimleri dünyasının geleceğini değiştirecek 4 trend
Yaşam bilimleri dünyasının geleceğini değiştirecek 4 trend
KFC, kızarmış tavuk parfümü çıkardı
KFC, kızarmış tavuk parfümü çıkardı!
Amazon'dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Amazon’dan iş dünyasına hizmet eden yeni üretken yapay zeka modeli: Amazon Q
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

n11 kupon alışverişiyle "UçUç" diyor!
Haberler
n11 kupon alışverişiyle “UçUç” diyor!
Nafizcan Önder
7 Eylül 2023
Cumhuriyetin 100. yılını gurur yılına dönüştüren kadın sporcuların sırrı ne?
Haberler
Cumhuriyetin 100. yılını gurur yılına dönüştüren kadın sporcuların sırrı ne?
Nafizcan Önder
22 Ekim 2023
Hayaldi gerçek oluyor: Artık eve ekmeği botlar getirecek | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Hayaldi gerçek oluyor: Artık eve ekmeği botlar getirecek | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
Trend
AnadoluJet, adını da logosunu da değiştirdi | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.