10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti
Haberler

Müşteri deneyimi yönetiminde İş Bankası, Pisano ile iş birliğine gitti

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2018
1 dk okuma

Müşteri deneyiminin anında ölçülmesi ve hemen aksiyon alınabilmesine yönelik uygulamaları hayata geçiren İş Bankası, 360’a yakın şubesinde Pisano ile iş birliğine gitti.

Pisano CEO’su Özkan Demir, bankacılık sektörünün müşteri deneyimi alanında en çok yatırım yapılan sektörler arasında yer aldığını, bu açıdan bakıldığında en kapsamlı ve yenilikçi müşteri deneyimi teknolojilerinin de bankacılık sektöründe sıklıkla kullanıldığını belirtti. Demir, “Türkiye’nin en büyük özel bankası olan İş Bankası ile iş birliğimiz, müşteri deneyimine verilen önem nedeni ile bizi çok heyecanlandırıyor. Elde ettiğimiz başarılı sonuçlar, bizim için büyük bir gurur ve motivasyon kaynağı oluyor. Projemiz, önümüzdeki dönemde de kapsamı genişleyerek devam edecek ve İş Bankası’nın en iyi müşteri deneyimi odağıyla yaptığı çalışmalara, yeni nesil teknolojik çözümlerimizle desteğimizi sürdüreceğiz” dedi.

İş Bankası Dijital Bankacılık Müdürü H. Mete Güneş ise, yaptığı açıklamada, Pisano ile başlattıkları çalışmanın bankanın teknoloji ve dijitalleşme alanındaki iş birliklerinin önemli bir örneği olduğunu vurguladı. Pisano’nun müşteri deneyimi yönetimi platformu sayesinde müşterilere şubelerde hizmet alırken yaşadıkları deneyimlerle ilgili anında geri bildirim bırakabilme imkânı sunulduğunu belirten Güneş, bu sayede geri bildirim hacminin ve kalitesinin arttığını ifade etti. Güneş, “Pisano kioskları aracılığıyla topladığımız geri bildirimleri şube çalışanlarımız anında görüyor. Herhangi bir konuda müşteri memnuniyetsizliği veya talebinin tespit edilmesi durumunda, gerekli aksiyonları hemen alıyorlar. Anlık raporlama özelliği ile şube yöneticilerimiz raporlama sürelerini dakikalara indirebiliyor. Geri bildirimlerde iletilen müşteri memnuniyetleri çalışanlarımıza önemli bir motivasyon kaynağı oluyor” dedi.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Amazon, Temu’ya meydan okuyor: Haul küresel pazara açılıyor
Haberler
Amazon, Temu’ya meydan okuyor: Haul küresel pazara açılıyor
Nafizcan Önder
4 Mart 2025
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
5 gün önce
TikTok'a "dilencilik" eleştirisi!
Haberler
TikTok’a “dilencilik” eleştirisi!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.