
MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!
Bundan bir yıl önce, YouTube’da en çok abonesi olan MrBeast’in ekibine Marka Direktörü olarak katılan Sinan Deriş, Beast Games’in Head of Marketing pozisyonuna terfi etti.

Jimmy Donaldson, Tyler Conklin, Sean Klitzner ve Mack Hopkins tarafından yaratılan ve Prime Video’da yayınlanan gerçeklik yarışması ve televizyon dizisi Beast Games, geçen yıl Amazon Prime Video’nun tüm zamanların en büyük unscripted şovu olmayı başardı ve 50 milyon izleyiciye sadece 25 günde ulaşıp bir rekor kırdı. Öte yandan Beast Games, şu anda dünyadaki en büyük yarışma serisi. 100 milyon dolarlık bir bütçeyle, Beast Games, Hollywood’un yeni döneminde ön saflarda yer alıyor ve MrBeast gibi içerik üreticileri ve markalar bu dönemi yönetiyor.
Beast Games’in CMO’su Deriş; Prime Video’daki en büyük reality yarışma serisinin pazarlama stratejilerini yönlendiriyor. Deriş, dijital içerik üreticileri ile geleneksel eğlence dünyası arasındaki kesişimde önemli bir rol üstleniyor.

MrBeast Head of Marketing
Sinan Deriş hakkında…
Üniversite yıllarında ABD’ye giden Sinan Deriş, eğitimini Boston’da tamamladı. Sertifikalı Pazar Araştırma Analisti, Proje Yöneticisi, Meta medya alıcısı ve içerik stratejisti tecrübeleri bulunan Deriş’in yolu, Gary Vaynerchuk ile ısrarlı çabaları sonucu kesişti ve ekibine girmeyi başardı. Deriş, VaynerX Holding’de farklı pozisyonlarda kariyerine devam etmekteydi.
MrBeast hakkında…
7 Mayıs 1998 doğumlu olan James Stephen “Jimmy” Donaldson, YouTube’da 400 milyondan fazla abonesiyle, en çok aboneye sahip olan kanalın sahibi. 2012 yılından bu yana çektiği videoları YouTube’da MrBeast adlı kanalında yayınlayan Donaldson, kanalında büyük ödüllerin verildiği büyük bütçeli yarışmalarla sıra dışı rekor denemelerinin yer aldığı çok izlenen içeriklere yer veriyor. Videolarından elde ettiği gelirleri hayır işleri için kullanmasıyla da öne çıkan MrBeast’in ekibinde 250’den fazla kişi yer alıyor.