20 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor
Haberler

MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor

Sena Tufan
4 Eylül 2025
1 dk okuma

430 milyon abonesiyle dünyanın en popüler YouTuber’ı olan MrBeast, marka imparatorluğunu büyütmeye mobil iletişim sektörüyle devam ediyor. 27 yaşındaki içerik üreticisi, milyonlarca dolarlık ödüller dağıttığı videoları ve sıra dışı projeleriyle tanınırken şimdi de kendi sanal operatörünü kurmaya hazırlanıyor.

Business Insider’ın ulaştığı yatırımcı sunumuna göre MrBeast, önümüzdeki yıl bir MVNO (Mobile Virtual Network Operator) modeli üzerinden hizmet sunacak. Yani tıpkı Ryan Reynolds’un büyük başarı yakalayan Mint Mobile girişiminde olduğu gibi, MrBeast de AT&T, T-Mobile veya Verizon gibi devlerin mevcut altyapısını kullanarak daha uygun fiyatlı ve erişilebilir bir alternatif geliştirmeyi planlıyor.

MrBeast markası gıda ve eğlenceden sonra telekomda

MrBeast, son yıllarda markasını yalnızca içerik üretimiyle sınırlamayıp farklı sektörlere de taşıdı. Feastables çikolata markası ve Lunchly yemek girişimi gıda sektöründe hızla büyürken; oyuncak serileri ve Prime Video’daki reality yarışması ile eğlence dünyasında da kendine güçlü bir yer edindi.

Özellikle Feastables’ın geçtiğimiz yıl 250 milyon dolarlık ciroya ulaşması ve 20 milyon doların üzerinde kâr sağlaması, MrBeast’in marka stratejisinde gıda tarafının en istikrarlı alan olduğunu gösterdi.

Neden mobil?

İşte bu noktada telekom yatırımı stratejik bir hamle olarak öne çıkıyor. Mobil iletişim sektörü, gıda veya medya işlerinden farklı olarak daha öngörülebilir ve sürdürülebilir gelir akışına sahip. MrBeast’in devasa hayran kitlesi sayesinde hızlı müşteri kazanımı sağlanması da kuvvetle muhtemel. Bu girişim, MrBeast’in yalnızca “dünyanın en popüler YouTuber’ı” kimliğini pekiştirmekle kalmayacak, aynı zamanda markasını çok yönlü bir iş imparatorluğuna dönüştürme yolunda kritik bir adım olacak.

Kaynak: Foundern

MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!

featured mrbeast
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
3 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
4 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
5 ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Güncel Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Anne sütünden ilham alan dondurma ABD'de satışta!
Haberler
Anne sütünden ilham alan dondurma ABD’de satışta!
İrem Alimoğlu
12 Ağustos 2025
Golden Drum'da başvurular Eylül ayına uzatıldı!
Haberler
Golden Drum’da başvurular Eylül ayına uzatıldı!
Sena Tufan
22 Ağustos 2025
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Haberler
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Sena Tufan
5 Eylül 2025
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.