4 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor
Haberler

MrBeast, mobil iletişim sektörüne giriyor

Sena Tufan
4 Eylül 2025
1 dk okuma

430 milyon abonesiyle dünyanın en popüler YouTuber’ı olan MrBeast, marka imparatorluğunu büyütmeye mobil iletişim sektörüyle devam ediyor. 27 yaşındaki içerik üreticisi, milyonlarca dolarlık ödüller dağıttığı videoları ve sıra dışı projeleriyle tanınırken şimdi de kendi sanal operatörünü kurmaya hazırlanıyor.

Business Insider’ın ulaştığı yatırımcı sunumuna göre MrBeast, önümüzdeki yıl bir MVNO (Mobile Virtual Network Operator) modeli üzerinden hizmet sunacak. Yani tıpkı Ryan Reynolds’un büyük başarı yakalayan Mint Mobile girişiminde olduğu gibi, MrBeast de AT&T, T-Mobile veya Verizon gibi devlerin mevcut altyapısını kullanarak daha uygun fiyatlı ve erişilebilir bir alternatif geliştirmeyi planlıyor.

MrBeast markası gıda ve eğlenceden sonra telekomda

MrBeast, son yıllarda markasını yalnızca içerik üretimiyle sınırlamayıp farklı sektörlere de taşıdı. Feastables çikolata markası ve Lunchly yemek girişimi gıda sektöründe hızla büyürken; oyuncak serileri ve Prime Video’daki reality yarışması ile eğlence dünyasında da kendine güçlü bir yer edindi.

Özellikle Feastables’ın geçtiğimiz yıl 250 milyon dolarlık ciroya ulaşması ve 20 milyon doların üzerinde kâr sağlaması, MrBeast’in marka stratejisinde gıda tarafının en istikrarlı alan olduğunu gösterdi.

Neden mobil?

İşte bu noktada telekom yatırımı stratejik bir hamle olarak öne çıkıyor. Mobil iletişim sektörü, gıda veya medya işlerinden farklı olarak daha öngörülebilir ve sürdürülebilir gelir akışına sahip. MrBeast’in devasa hayran kitlesi sayesinde hızlı müşteri kazanımı sağlanması da kuvvetle muhtemel. Bu girişim, MrBeast’in yalnızca “dünyanın en popüler YouTuber’ı” kimliğini pekiştirmekle kalmayacak, aynı zamanda markasını çok yönlü bir iş imparatorluğuna dönüştürme yolunda kritik bir adım olacak.

Kaynak: Foundern

MrBeast’in CMO’luğuna Sinan Deriş getirildi!

featured mrbeast
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Güncel Haberler
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Haberler
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Sena Tufan
2 hafta önce
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Haberler
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.