Movistar’tan çarpıcı siber zorbalık kampanyası

Sosyal medya son dönemde ciddi bir değişim yaşıyor. Her gün binlerce çocuk sonuçlarını dikkate almadan siber zorbalığın parçası oluyor. Zira yapılan araştırmalara göre dünyada çocukların üçte ikisi sosyal medyada siber zorbalığa uğruyor. Günümüzde herkes basit bir “paylaş” tıklamasıyla siber zorbalığa domino etkisi başlatabilir.

Telekomünikasyon şirketi Movistar çarpıcı bir kampanyayla siber zorbalığa farkındalığı artırmak için “Domino” isimli reklam kampanyasını yayılandı. Cep telefonlarını sahnenin merkezine koyan reklam filmi siber zorbalığa karşı küresel bir kampanyanın ana çalışması. Dhélet Y & R ajansı tarafından hazırlanan kampanyada telekomünikasyon şirketlerin güvenli internet ortamı sunması, çocukların siber zorbalıklara karşı korunmasını ve siber zorbalıkların nasıl durdurulması konusunda eğitim girişimi olarak küresel ölçekte çalışmak üzere oluşturuldu.

KAMPANYA KÜNYESİ:

Reklamveren: Movistar

Reklam Ajansı: Dhélet Y & R

Yaratıcı Direktör: Martín Nino Goldberg

Metin yazarı: Nicolas Montanaro

Editör: Micaela Vergez

Prodüksiyon Şirketi: Antiestático

Yönetmen: Luis Germanó

Post Prodüksiyon: 3D Cúbica

Müzik: Noroeste

İLGİLİ HABERLER