20 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MIXX Awards Europe'da Grand Prix ikinci kez Türkiye’de
Haberler

MIXX Awards Europe’da Grand Prix ikinci kez Türkiye’de

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2018
2 dk okuma

En başarılı dijital çalışmaların ödüllendirildiği MIXXAwards Europe 2018’de Türkiye büyük ödül de dahil olmak üzere toplamda 15 ödülün sahibi oldu.

Dijital reklamcılık alanında dünyanın 47 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa merkezi IAB Europe’un düzenlediği MIXXAwards Europe 2018’de en başarılı dijital çalışmalar ödüllendirildi. Milano’da gerçekleşen ve 13 kategoride toplam 31 ödülün dağıtıldığı gecede Türkiye’den People Initiative, Fiat İçerde kampanyasıyla bu yıl da Grand Prix’e (Büyük Ödül) layık görüldü.

Türkiye’den yarışmaya katılan ajans ve markalar, biri Grand Prix olmak üzere 15 ödülle bu yıl da MIXXAwardsEurope’a damga vurdu.

IAB Türkiye Başkanı Dr. Mahmut Kurşun konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Bu yıl bir kez daha MixxEurope’da Türkiye’de yapılan dijital reklamlar öne çıktı.Üstelik ikinci kez Grand Prix de Türkiye’ye geldi. Bu yılın ve geçmiş yılların başarıları dijital reklamcılıkta geldiğimiz noktanın ve doğru işler yaptığımızın mükemmel birer göstergesi. Finale kalan ve ödül alan tüm ekipleri kutluyorum.” dedi.

İŞTE TÜRKİYE’DEN ÖDÜL ALAN ÇALIŞMALAR:

Grand Prix/ Büyük Ödül

İçerdesin–Fiat/People Initiative&Genart Medya

Markalı İçerik Kategorisi

Altın MIXX

İçerdesin – Fiat/People Initiative&Genart Medya

Gümüş MIXX

Akbank Sanat’la Şehrin Caz Hali – Akbank / Mediacom

Display Reklam Kategorisi

Altın MIXX

Sahibinden Sahiplendiriyor – Sahibinden.com / Rafineri

Gümüş MIXX

Yoksa Siz Hala Aynı Reklamı mı Görüyorsunuz? – Hype&Pegasus Havayolları

Verinin Etkili Kullanımı Kategorisi

Altın MIXX

Akbank Sanat’la Şehrin Caz Hali –Akbank / Mediacom

Entegre Reklamlar Kategorisi

Altın MIXX

İçerdesin –Fiat/People Initiative&Genart Medya

Mobil Display Reklamlar Kategorisi

Gümüş MIXX

Facebook’ta Akıllı Hedefleme ile İhtiyaç Kredisi Kullandırımı– Akbank

Programatik Reklamcılık Kategorisi

Gümüş MIXX

Programatik OOH ile Mağazaya Yönlendirme – Elca Kozmetik / MindshareTurkey&Awarion

Responsive Display Reklam Kategorisi

Altın MIXX

İçerdesin – Fiat/People Initiative&Genart Medya

Arama Motoru Kategorisi

Altın MIXX

TheFuture of SearchAdvertising– Akbank

Gümüş MIXX

Whatwas not upandrunning?–Turkcell / Hype

Video Reklamlar Kategorisi

Altın MIXX

İçerdesin – Fiat/People Initiative&Genart Medya

Bronz MIXX

Rexona Aurora – Unilever / Mindshare&AdColonyTurkey

Sanal & Artırılmış Gerçeklik Kategorisi

Gümüş MIXX

smARt Engine – Exxonmobil&Milklab

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
5 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Haberler
Pegasus, 9 ayda 32 milyon yolcu taşıdı
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
2 hafta önce
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
18 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.