11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yerli espor oyunu Zula, Kristal Elma Ödülü’nün sahibi oldu
Haberler

Yerli espor oyunu Zula, Kristal Elma Ödülü’nün sahibi oldu

Marketing Türkiye
16 Ekim 2018
1 dk okuma

Türkiye’de espora ve esporcuya en fazla yatırım yapan kurumlardan olan InGame Group tarafından yaratılan yüzde yüz Türk yapımı Zula, bu yıl 30. yaşını kutlayan Kristal Elma’dan ödül aldı.

Zula Oyun, Pure New Medya tarafından hazırlanan “%100 Senin Oyunun” kampanyasıyla Dijital alanda Sosyal Medya Aktivasyon / Sosyal Medya Topluluk Yönetimi Ürün Kategorisinde Kristal Elma’nın sahibi odu.

Yabancı oyunların hakim olduğu oyun dünyasında Türkiye’de, Türk mühendisleri ve Türk tasarımcıları tarafından geliştirilen, espor oyunu Zula, kısa sürede 15 milyondan fazla oyuncuya ulaştı. “%100 Senin Oyunun” sloganıyla hayata geçirilen kampanya ile Zula, oyuncuların isteklerine göre yeniden şekillendirildi.

Milli espor oyunu Zula’da oyuna eklenecek yeni haritalar ve item’lar tamamen Zula oyuncuları tarafından belirlenerek oyuncuların da içeriğe dahil olması sağlandı. Çanakkale haritası gibi lokal birçok harita oyuncuların talebiyle geliştirilip oyuna eklendi. Böylece Zula, espor oyuncularının taleplerine göre şekillenmeye başlayarak aylık aktif kullanıcı sayısını geçen yıla göre %240 arttırdı. “Yeni Kullanıcı Sayısını” ise Ocak 2017 – Ocak 2018 döneminde  hedeflenen oranın yaklaşık 2 katı yani %218 oranında arttırdı. %100 Senin Oyunun kampanyasının da desteğiyle elde ettiği bu başarılı sonuçlar sayesinde Zula, Dijital alanda Sosyal Medya Aktivasyon / Sosyal Medya Topluluk Yönetimi Ürün Kategorisinde Kristal Elma’nın sahibi oldu.

InGame Group Kurucu Ortaklarından Genco Alp, “Türkiye’de ve dünyada yükselen espor ekosisteminde, milli espor oyunu Zula olarak, yabancı hakimiyetini kırarak elde ettiğimiz başarılı sonuçların ödüllendirilmesinden mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de espora ve esporculara yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi.

Bu yıl ilk kez açılan Dijital alanda Sosyal Medya Aktivasyon / Sosyal Medya Topluluk Yönetimi Ürün Kategorisinde, Kristal Elma  ödülünü almaya hak kazanan Zula Oyun geçtiğimiz Mayıs ayında, 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda, Topluluk Yönetiminde Başarı kategorisinde Altın Ödül’ünü de almıştı.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
4 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
5 Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Güncel Haberler
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sekiz haber platformundan ortak çağrı: "Google'ın yıkıcı ambargosunu protesto ediyoruz"
Haberler
Sekiz haber platformundan ortak çağrı: “Google’ın yıkıcı ambargosunu protesto ediyoruz”
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Haberler
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Nafizcan Önder
5 Mart 2025
Gelir uçurumuyla başa çıkmak isteyen markalar neler yapmalı?
Haberler
Gelir uçurumuyla başa çıkmak isteyen markalar neler yapmalı?
İrem Alimoğlu
6 Nisan 2025
Tuncay Özilhan, Anadolu Grubu'ndaki görevinden ayrılıyor
Haberler
Tuncay Özilhan, Anadolu Grubu’ndaki görevinden ayrılıyor
Sena Tufan
26 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.