Microsoft, Windows 12 hakkında istemeden ipucu verdi | Son 24 saatin gündemi
Microsoft, Windows 12 arayüzü hakkında istemeden ipucu verdi
Microsoft 2024 yılında piyasaya sürmeyi planladığı Windows 12 hakkında istemeden ipucu verdi. Şirketin yeni Surface PC serisini tanıttığı Ignite Keynot 2022 etkinliği esnasında geliştirme aşamasında olan arayüze ait bir ekran görüntüsü kazara paylaşıldı.
Etkinlik esnasında yakalanan düşük çözünürlüklü görüntüyü analistler yeniden tasarlayarak yüksek çözünürlüklü hale getirdiler. Buna göre yeni arayüz, Windows 11’den oldukça farklı. henüz prototip olan Windows 12’de sistem simgeleri altta değil üstte yer alıyor. Ayrıca kayan bir görev çubuğu bulunuyor.
Kaynak: Giz China
2022’nin şampiyon mobil uygulamaları belli oldu!
2022’nin son haftasına girdiğimiz bugünlerde pek çok alanda yılın öne çıkanları ve enleri farklı araştırmalarla belirlenmeye devam ediyor. Peki hayatımızın ayrılmaz birer parçası haline gelen mobil aplikasyonlarda bu yılın şampiyonları hangileri oldu?
SensorTower verilerine göre tüm kategoriler arasında yılın en popüler üç uygulaması sırasıyla Instagram, Trendyol ve WhatsApp olurken; bu üç uygulamanın hemen arkasında ise son yılların en popüler sosyal medya platformlarından biri olan TikTok geliyor. Beşinci sırada ise Kuaishou isimli sosyal ağ ve video efekt uygulaması boy gösteriyor.
2022 yılında en fazla indirilen oyunlarda ise Subway Surfers zirbeye yerleşirken ikinci sırada 101 Yüzbir Okey Plus ve hemen arkasından PUBG: Mobile geliyor.
Bloomberg, Washington Post ve Dow Jones’u satın almak istiyor
Bloomger LP’nin CEO’su Michael Bloomberg, Washington Post veya Dow Jones’u satın almak istiyor. Axsios’a konuşan kaynaklara göre Michael Bloomberg, aslında her iki şirketi de satın almak istiyor ancak Barron’s ve MarketWatch’un da yayıncısı olan Dow Jones daha güçlü bir aday.
Böylesi bir satın alma durumunda, dünyanın en zengin 12’inci adamı Michael Bloomberg’in sektördeki güçlü konumunu daha da pekiştireceği ve şirketinin gelirlerinin ana kaynağı olan Bloomberg terminallerini daha fazla satmasına olanak sağlayacağı belirtiliyor.
Modaya yön veren markalar
Her dönem kendisini yenileyen ve yeni trendler belirleyen “moda” sektöründe rekabet artık geçmişte olduğu gibi yalnızca trend renkler, desenler ve kumaşlarla sınırlı değil. Çünkü artık tüketiciler kendisine yalnızca bir markanın ürününü değil, o markanın kimliğini de yakıştırmak istiyor… Hal böyleyken tüketicilerin yeni beklentilerini önceden anlamak ve aksiyon almak markalar arasında rekabette fark yaratmak için hiç olmadığı kadar büyük bir önem taşıyor… Peki kapsayıcı moda markası dendiğinde hangi markalar öne çıkıyor, hangi markaların sürdürülebilirlik imajı sarsılmaz temellere oturuyor? Dahası hangi isimler ve markalar yön veriyor modaya? Tüm bu soruların yanıtları ve daha fazlası Marketing Türkiye adına YouGov’un gerçekleştirdiği “Modaya Yön Veren Markalar” araştırmasında…
Modaya Yön Veren Markalar dosyasını okumak için TIKLAYIN!
“Meme”lerin markalara ne faydası var?
İnternette mizah yapma kültürünün önemli bir parçası olan “meme”ler kullanıcılar arasında oldukça popüler. Fenomen olmuş olay ya da kişilerden yola çıkarak yapılan bu görsellerin popülaritesi doğal olarak markalar için de anlam ifade ediyor. Global Web Index tarafından yapılan bir ankete göre ise kampanyalarında meme’lere yer veren markalar, özellikle gençlerin gözünde cesur bir imaj çiziyor. Ankete katılan Z’lerin yüzde 35’inin meme’leri kullanan markalara karşı pozitif bir yaklaşımı olması bu durumu destekliyor.
Araştırmanın detaylarını incelemek için TIKLAYIN!