Metro Turizm satışa çıkarılıyor! | Son 24 saatin gündemi
Metro Turizm satışa çıkarılıyor!
Şehirlerarası otobüs firması Metro Turizm satılıyor. Şirket tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, Metro Turizm ve bağlı ortaklığı bulunan petrol tesisi şirketi MEPET’in tüm paylarının satılması için değerleme yapılacağı ve değer tespitinin ardından satış işlemlerinin başlatılacağı bildirildi.
Metro Ticari ve Mali Yatırımlar Holding’ten Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, Metro Turizm ve bağlı ortaklığı bulunan petrol tesisi şirketi MEPET’in tüm paylarının satılması için değerleme yapılacağı ve değer tespitinin ardından Satış işlemlerinin başlatılacağı bildirildi.
Facebook’un akıllı gözlükleriyle artık WhatsApp’a da girilebilecek
Facebook’un geçtiğimiz aylarda Ray-Ban ile iş birliği içinde piyasaya sürdüğü akıllı gözlük Ray-Ban Stories ile WhatsApp üzerinden mesajlaşabilme çalışmaları devam ediyor.
XDA-Developers çalışanlarından gelen bir rapora göre Ray-Ban Stories Facebook Asistan’a bağlanarak mesajları dikte edebilecek ve böylelikle sistem, kullanıcıların yürürken veya araba kullanırken telefonlarına bakmadan mesaj yazmasına olanak sağlayacak. Uygulamanın şu an için ne zaman yayınlanacağı belli değil ancak yakında projeyle ilgili daha fazla detay verilmesi ve yayınlanması bekleniyor.
Suwen’de halka arz büyüklüğü 425,5 milyon TL oldu
Geçtiğimiz günlerde “İçimde Suwen Var” reklamıyla viral olan Suwen’in, halka arz sonuçları oldukça merak uyandırdı.
Bugün açıklanan sonuçlara göre, Suwen halka arzdan 425,5 milyon TL elde etti. Türkiye Sınai Kalkınma Bankası’ndan Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada 13-15 Nisan tarihleri arasında yapılan talep toplama işlemlerinde halka arz fiyatı 18,50 TL olurken, halka arz edilen 23 milyon TL’lik nominal değerli payların tamamının satışı gerçekleşti. Halka arz öncesi çoğunluk hisseye sahip olan Intilux S.a.r.l.’ın, halka arz sonrası şirkette yüzde 18,5 ile önemli bir oranda ortaklığı devam edecek.
Enflasyon bizi neye dönüştürdü?
Her geçen gün etkisi daha çok hissedilen yaşam pahalılığı toplumun sosyal yaşantısından tüketim alışkanlıklarına dek pek çok noktada kendini gösteriyor. Pulside Araştırma Kurucusu Ertan Aksoy liderliğinde tasarladığımız “Tüketici Davranışları Araştırması” tam da bu noktadan referansla toplumun ruh halinden tasarruf alışkanlıklarına, tüketicinin vazgeçtiği sosyal aktivitelerden almayı bıraktığı markalara, “asla vazgeçmem” dediklerinden kısacası enflasyonun bizi nasıl dönüştürdüğüne ışık tutuyor…
Mızrak artık çuvala sığmıyor ve yaşam pahalılığı hayatın her alanında kendini gösteriyor. Bir tarafta yüksek döviz dalgalanmaları diğer tarafta savaş sesleri yükselirken öte tarafta da bir sonraki pahalılıktan korunmaya çalışanlar benzin istasyonlarında ve marketlerde kuyruk oluşturuyor… Tüketim alışkanlıklarına yansıdığı kadar toplumun ruh halinde de belirgin bir şekilde kendini gösteriyor kriz. Zira Pulside Araştırma’nın Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Tüketici Davranışları Araştırması”nın verilerine göre toplumun yüzde 62’si kaygılı hissediyor. Dahası en yoğun hissedilen ilk beş duygu içerisinde tek bir pozitif karşılık yok… Araştırma hayli kapsamlı…
Ramazan’da en çok ne tüketildi?
Ramazan ayının gelişiyle birlikte hem online hem de offline kanallarda yapılan kampanyaların sayısı bir hayli arttı. Hurmanın da içerisinde yer aldığı kuru meyve kategorisinde ise rekor bir oranda (yüzde 1004) kampanya artışı yaşandı.
Brandzone verilerine göre Ramazan kampanyalarında en büyük artış, hurmanın da içinde yer aldığı kuru meyve kategorisinde yaşandı. Brandzone’un Kurucu Ortağı Ceylan Çığ Köz, “Şubatta 23 kampanyanın düzenlendiği hurmanın da içinde yer aldığı kuru meyve kategorisinde yüzde 1004 artış yaşanırken, kampanya sayısı 254’e yükseldi. Kuru meyve kategorisinde en fazla kampanya düzenleyen marka yüzde 13.8 ile Peyman Bahçeden olurken, yüzde 6.3’le Öznaz ikinci, yüzde 5.1 ile Cedid üçüncü sırada yer aldı’’ diye konuştu.
Hackerlar bu defa hedef şaşırttı
Otomotiv dünyası, son yıllarda IoT teknolojisi ve otonom araçların sıklıkla konuşulduğu bir dönemden geçiyor. Teknoloji merkezli bir hayata doğru ilerledikçe de siber güvenlik tehditlerine karşı kalkanları güçlendirmek artık bir tercihin ötesinde zorunluluk haline geliyor. 5G teknolojisi ile zenginleştirilen akıllı araçların hackerlerın dikkatini çektiğini ve bu sebeple kullanıcıların karşılaştığı donanımsal sorunların gün geçtikçe artmaya başladığını vurgulayan WatchGuard Türkiye ve Yunanistan Ülke Müdürü Yusuf Evmez, yazılım güncellemesi veya teknolojik değişiklikler ile araç içi sistemlerin hacklenme tehdidine karşı akıllı araç sahiplerini uyarıyor…
Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)
1 | #VatanımdaMülteci |
2 | #FreeAhmadManasra |
3 | #afgan |
4 | #mükremin |
5 | Murat Ongun |
6 | HAKAN FİDAN ADAMDIR |
7 | DÜŞMANA GEREK YOK |
8 | Barışın Sponsoru Benim |
9 | #Suriyeli |
10 | Sınır |
Dünün en çok arananları neler oldu? (Google Trends)
1 | Lokman Çağırıcı |
2 | Atletico Madrid Manchester City |
3 | Atletico Madrid, Manchester City |
4 | Manchester City |
5 | ÖSYM |
6 | Liverpool |
7 | Gizem Memiç |
8 | Benzema |
9 | MSÜ sonuçları |
10 | Üç kızkardeş dizisin 8. bölüm izle |