“Meme Kanseri Alfabesi”: Erken teşhis için 26 yaygın belirti
Yaratıcı ajans TBWA\NEBOKO, Meme Kanseri Alfabesi adı verilen yenilikçi kampanyası için Alexander Monro Hastanesi ile güçlerini birleştirdi.
Meme Bakım Vakfı’nın da dahil olduğu kampanyanın amacı genç nesli meme kanseri konusunda eğitmek.
Meme Kanseri Alfabesi, her biri meme kanseri ile ilgili farklı belirtileri temsil eden 26 animasyonlu harften oluşuyor. Bu sayede hem erkekler hem de kadınlar tek bir bakışla meme kanseriyle ilişkili çeşitli semptomları öğrenebiliyor. Ayrıca erken teşhis için düzenli kontrollerin önemi vurgulanıyor.
Kampanyanın yaratıcı zihinleri Hannah Sterke ve Nina Mispelblom Beijer’e göre pek çok kişi iyi bilinen şişkinlik semptomuna aşina olsa da, dikkate alınması gereken diğer belirtilerin farkında olmayabiliyor.
Meme Kanseri Alfabesi, tam da bu bilgi açığını kapatmayı ve bireylerin meme kanserinin potansiyel belirtilerini tanımlamalarına yardımcı olmayı amaçlıyor.