27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Medina Turgul DDB’ye üst düzey transfer
Haberler

Medina Turgul DDB’ye üst düzey transfer

Marketing Türkiye
10 Mart 2020
2 dk okuma

Medina Turgul DDB’de Yönetici Strateji Direktörü (ESD) görevini, sektörün deneyimli ismi Berkant Avcı üstlendi. Daha önce Wunderman Thompson’da Strateji Direktörü olarak çalışan Avcı, yeni görevinde, ajansın müşterilerinin marka ve iletişim stratejilerinin belirlenmesinden sorumlu olacak.

Medina Turgul DDB’de bayrağı mart ayında teslim alan Avcı, reklamcılık kariyerine TBWA\ISTANBUL’da stratejik planlamacı olarak başladı. Leo Burnett’in Samsung için hazırladığı “Duyan Eller” kampanyasının “Sessiz Brief”i ona aitti. Bu kampanya ile Avcı, henüz 26 yaşındayken Cannes ve Effie başta olmak üzere birçok ulusal ve uluslararası yarışmadan ödülle döndü. 28 yaşında, Türkiye’nin ilk modern reklam ajansı Manajans J. Walter Thompson’ın (Wunderman Thompson) stratejik planlama departmanına liderlik etmeye başladı.

Berkant Avcı, Wunderman Thompson’daki ilk yılında Axe, Boyner, Elidor, MACFit, Rexona gibi markalara çizdiği stratejiler sayesinde “Yılın Stratejisti” seçildi. Bir sonraki yıl ajans, “En Yaratıcı 50”, Avcı ise “30 Yaş Altı 30 Yaratıcı” listesinde yer aldı. Başarılı geçen üç yılın ardından kariyerine Medina Turgul DDB’de devam etme kararı alan Avcı, daha önce TEB, Kuveyt Türk, Generali Sigorta, Unilever, Bayer, GSK, Samsung, Beko, MediaMarkt, LC Waikiki, Nestlé, Anadolu Efes, Diageo-Mey, Volvo, Jeep, Nissan gibi markalara stratejik planlama hizmeti verdi.

Medina Turgul DDB Genel Müdürü Yiğit Kariş, Berkant Avcı’nın ajansa katılmasını şöyle değerlendirdi: “Berkant’ın Medina Turgul DDB’ye katılması, ajansın bir yandan yenilenirken bir yandan da reklamcılığın, şekli değişse bile hala bir duygu yaratma ve yönetme işi olduğuna olan inancını gösteriyor. Berkant bugüne kadar yaptıkları ve yazdıklarıyla bir ‘adman’ olduğunu defalarca ispat etmiş biri olarak bizim çabalarımıza çok değer katacak.”

Yıldız Teknik Üniversitesi İktisat bölümünü derece ile bitiren Berkant Avcı, Galatasaray Üniversitesi’nde Pazarlama İletişimi alanında yüksek lisans yaptı. Reklamcılık Vakfı’nın genç yönetim kurulu üyesi olan Avcı, RVD ve RD tarafından desteklenen Unstereotype Alliance Türkiye’nin gönüllülerinden. MediaCat’te nesiller ve trendler üzerine yazılar yazan Avcı’nın Kristal Elma, Felis gibi yarışmalarda jüri üyelikleri bulunuyor.

1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var...
Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var…
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025 zihnimizi formatladı, peki 2026'da bizi ne bekliyor?
Haberler
2025 zihnimizi formatladı, peki 2026’da bizi ne bekliyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Haberler
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Nafizcan Önder
19 Kasım 2025
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Haberler
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Nafizcan Önder
29 Ekim 2025
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Haberler
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.