23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Meal Box'dan büyüyen iyilik hareketi: "Askıda Yemek Var"
Haberler

Meal Box’dan büyüyen iyilik hareketi: “Askıda Yemek Var”

Marketing Türkiye
25 Ocak 2021
2 dk okuma

Meal Box yeni kampanyasıyla iyilik halkası oluşturmaya çağırıyor! Meal Box’ın Çorbada Tuzun Olsun Derneği iş birliğinde “Aç uyuyan kimsenin kalmaması umuduyla” Haziran ayında başlattığı “Askıda Yemek Var” kampanyası kapsamında 44 bin kabın üzerinde yemek dağıtıldı.

Türkiye’de 70 ila 100 bin arasında evsiz olduğu tahmin ediliyor. Evsiz sayısının en yüksek olduğu İstanbul’da ise 8 bine yakın insan sokaklarda yaşıyor. Metro, metrobüs duraklarında ve metruk binalarda yaşayan evsizlerin en fazla olduğu ilçeler; Fatih, Beyoğlu, Kadıköy, Üsküdar, Beşiktaş ve Şişli. Sokaklarda yaşamı sürdüren ihtiyaç sahiplerinin en büyük sorunlarından biri beslenme. Çorbada Tuzun Olsun Derneği (ÇOTUN) ile Meal Box’ın öncülüğünde Haziran ayında başlayan ‘Askıda Yemek Var’ projesi ile ihtiyaç sahiplerine 44.940 kap yemek dağıtıldı. 10 binden fazla öğün anlamına gelen yemekler her gün ortalama 110 evsize Tophane, Taksim, Gümüşsuyu, Fındıklı, Fatih, Eminönü, Beşiktaş’ta belirlenen noktalarda elden teslim edildi.  Projeye destek olmak amacıyla 8.759 kişi/kurum askıya yemek bıraktı. Tek seferde askıya bırakılan en yüksek yemek sayısı 1.044 olurken, en fazla Eylül ayında askıya yemek bırakıldı. Projede 8 Çotun gönüllüsü ve 12 Meal Box çalışanı görev aldı.

Dağıtım esnasında hijyen koşulları dahilinde tek kullanımlık kaplar kullanıldı. Menülerde ise protein takviyesine özellikle dikkat edildi. Sağlıklı beslenme için her öğünde mutlaka salata ve/veya meyve bulunduruldu.

Kampanya şu şekilde işliyor, gün bitiminde o gün askıya bırakılan her 4 öğün yemek için birer öğün yemek de Meal Box tarafından ekleniyor.

Askıya nasıl yemek bırakılıyor?

Meal Box her sabah askıya yemek bırakarak güne başlıyor. Destekleyiciler ise, Meal Box web sitesini tıklayarak, 24,90 TL’ye bir öğün yemeği askıya bırakabiliyor. Askıya bırakılan her 4 öğün yemek desteğine 1 öğün de Meal Box veriyor. Meal Box’ın klasik sıcak yemek menüsü ihtiyaç sahipleri için özel olarak paketleniyor. Tek kullanımlık ambalajlarda hazırlanan paketler, profesyonel ÇOTUN görevlileri tarafından evsizlere teslim ediliyor.

Markanın paylaştığı basın açıklaması şu şekilde;

Meal Box'dan büyüyen iyilik hareketi: "Askıda Yemek Var"

Meal Box'dan büyüyen iyilik hareketi: "Askıda Yemek Var"

açlık sorunu Askıda Yemek Var Çorbada Tuzun Olsun Derneği gıda yardımı meal box milli dayanışma toplumsal dayanışma
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
Haberler
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Haberler
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
Advertorial
28 Ekim 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
AkademİDA PR Jam için kayıt dönemi başladı
Haberler
AkademİDA PR Jam için kayıt dönemi başladı
İrem Alimoğlu
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.