20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Haberler

McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü

Sena Tufan
4 Kasım 2025
2 dk okuma

McDonald’s, çocukların duygularını daha rahat ifade edebilmesi için Happy Meal kutularını ilk kez tamamen beyaz olarak üretti. İngiltere’de hayata geçirilen yeni kampanya kapsamında ikonlaşmış kırmızı Happy Meal kutusu yerini bembeyaz, üzerinde hiçbir görsel bulunmayan bir tasarıma bırakıyor. Kutuların içine eklenen pastel boyalar ise çocuklara, nasıl hissettiklerini çizerek anlatma daveti sunuyor.

5–18 Kasım tarihleri arasında devam edecek proje, markanın BBC Children in Need ile yürüttüğü uzun soluklu iş birliğinin parçası. Kampanyaya destek veren isimlerden biri olan Kimberley Walsh, çocuklarının resim yaparken daha sakinleştiğini ve iletişime daha açık hale geldiğini belirtiyor.

McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü

McDonald’s’ın bu yaklaşımı, geçen yıl Happy Meal kutusundaki gülümseme logosunun kaldırıldığı ve çocuklarda duygu farkındalığını odağa alan Cannes Lions ödüllü çalışmanın devamı niteliğinde. Araştırmalar, çocukların büyük çoğunluğunun duygularını çizim yaparken daha rahat dile getirdiğini, ebeveynlerin ise yaratıcı aktivitelerin bu konuşmaları kolaylaştırdığını düşündüğünü ortaya koyuyor.

Kampanya yalnızca restoran içi deneyimle sınırlı değil; aileler McDonald’s’ın dijital platformu üzerinden ücretsiz sanat terapisi içeriklerine de ulaşabiliyor. Projenin strateji ve fikri Ready10 tarafından geliştirilirken, görsel kimlik ve uygulama detaylarında McDonald’s’ın partner ajansı TMS görev alıyor.

McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü

McDonald’s Birleşik Krallık & İrlanda Pazarlama Direktörü Ben Fox, kampanyanın amacını şöyle özetliyor: “Aileleri hem restoranlarımızda hem de evlerinde çocuklarla duygu üzerine konuşmaya teşvik eden bir araç sunuyoruz. Yaratıcılık üzerinden yürüyen bu diyaloglar, çocukların iyi olma halini destekleyen güçlü bir adım.”

Bu hamle, markaların çocuklara yönelik iletişimde sadece eğlendirmeye değil, aynı zamanda duygusal farkındalık ve mental iyilik haline odaklanan yeni bir döneme işaret ediyor.

Kaynak: Famous Campaigns

Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi

featured McDonald’s Happy Meal
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
Sena Tufan
2 hafta önce
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
10 Kasım 2025
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
Haberler
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Haberler
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.