
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Gemius’un verilerine göre, Mayıs ayında dijital gösterim oranlarında, erişimde, GRP seviyelerinde ve kaliteli gösterimlerde zirvede yer alan markalar belli oldu. Unilever’in pek çok metrikte birinci sıraya yerleştiği raporda, dijital erişimin yıldızı ise Turkcell oldu. Gelin, Mayıs ayının dijital medya iletişim şampiyonlarına birlikte göz atalım…
Dijital Gösterimlerde Lider: Unilever

Mayıs ayında dijital reklam gösteriminde ilk sırada yüzde 2,8’lik oranla Unilever yer aldı. Unilever’i sırasıyla QNB Türkiye, Pladis, Yemek Sepeti, Getir, Akbank, Vodafone, Trendyol, LC Waikiki ve Migros takip etti. Liste, pazarlama yatırımlarında dijital kanalların hala en güçlü silah olduğunu gözler önüne seriyor.
Dijital GRP Şampiyonu: Unilever

Mayıs ayında en yüksek GRP(Gross Rating Point) puanına ulaşan marka 3,8K GRP ile yine Unilever oldu. Onu 2,8K GRP ile QNB Türkiye ve 2,7K GRP ile Pladis izledi. Bu sonuç, Unilever’in sadece görünürlükte değil, medya etkinliğinde de güçlü bir konumda olduğunu gösteriyor.
Kaliteli Gösterimlerde de Zirvede: Unilever

Mayıs ayında dijital medya eQ SOV (kaliteli gösterim) kategorisinde de lider değişmedi. %3’lük kaliteli gösterim oranıyla zirvede yer alan Unilever’in ardından Yemek Sepeti, Hepsiburada, Amazon, Getir, Trendyol, LC Waikiki, P&G, Vodafone ve Coca-Cola ilk 10’da yer aldı.
Erişim Şampiyonları: Turkcell ve Trendyol

Dijital erişim tarafında ise Mayıs ayının kazananı yüzde 88,2’lik oranla Turkcell oldu. Onu yüzde 88 ile Trendyol ve yine yüzde 88’lik oranla A101 takip etti. Erişimde öne çıkan diğer markalar arasında Migros, Vodafone, Getir, Unilever, Yandex, MediaMarkt ve Etstur yer aldı.
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!