Mart ayında en çok izlenen 10 reklam (YouTube Ads Leaderboard)

YouTube Ads Leaders Board’ın Mart 2018 listesi açıklandı. Ayın en çok izlenen reklamlarının yer aldığı bu liste, dijital reklamcılığın en etkili değerlendirme ölçeği olarak kabul ediliyor. YouTube Ads Leaderboard ile bir önceki ay YouTube’da kitlelerin dikkatini hangi markaların çektiğine ilişkin sonuçların ortaya konması hedefleniyor.

YouTube Ads Leaderboard nedir?

“YouTube Ads Leaderboard”da, markaların reklamlarının popülerlik oranlarına göre sıralaması yer alıyor. Listede yer alacak reklamlar görüntülenme, izlenme, reklam (paid view) ve kazanılan izlemelerin (earned view) oranı gibi kriterler göz önünde bulundurularak belirleniyor.

İşte Mart ayında YouTube Ads Leaders Board’da yer alan 10 reklam:

1- Searching for Gender Equality — International Women’s Day

Reklamveren: Google

Reklam Ajansı: Google Reklamveren Studio

2-  HomePod — Welcome Home by Spike Jonze — Apple

Marka: Apple

Ajans: Media Arts Lab

3 – iPhone X — Unlock — Apple

Reklamveren: Apple

Ajans: Apple

4 – Samsung Galaxy S9: The Camera. Reimagined.

https://www.youtube.com/watch?v=TmchI65F2Vs

Reklamveren: Samsung US

5- XYZAL Allergy 24HR – Try XYZAL Free

Reklamveren: XYZAL Allergy 24HR

Ajans: Vayner Media

6- Samsung Galaxy: Make It Yours

Reklamveren: Samsung US

7- iPhone X — Fly Market — Apple

Reklamveren: Apple

Ajans: Media Arts Lab

8 – Samsung Galaxy S9 and S9+: Official Introduction

Reklamveren: Samsung

9- Couple Tours A $4 Million Dollar Dream House • Ned & Ariel

Reklamveren: realtor.com

Ajans: BuzzFeed

10- McGruff Fights Baby Talk – GEICO

Reklamveren: GEICO Insurance

Ajans: The Martin Age

İLGİLİ HABERLER