marketingturkiye.com.tr, Altın Örümcek finalisti
19 yılda 40 binden fazla başvurunun değerlendirildiği Altın Örümcek Ödülleri’nde, bu yıl 1598 proje başvururken, toplam 265 adet proje finale kaldı. Yarışmada bu yıl finalistler her biri konusunda uzman 41 kişilik jürinin oylarıyla belirlendi. Altın Örümcek Ödülleri’nin kazanlarını ise halk oylaması belirleyecek. Yenilenen tasarımı ve kullanıcı deneyimiyle marketingturkiye.com.tr finale kalan projeler arasında yer aldı.
Bir yıl süren çalışmanın ardından, yeni tasarımına kavuşan marketingturkiye.com.tr Altın Örümcek Ödülleri’nde Magazin & Haber & Blog kategorisinin finalisti oldu. WordPress’in Türkiye’deki partneri olmasının yanı sıra dünyanın dört bir yanından markaya WordPress çözümleri sunan Asquared Agency imzası taşıyan yeni web sitesi, Marketing Türkiye’nin güncel duruşunu yansıtırken okur ve abone deneyimini daha kolay ve keyifli hale getiriyor.
marketingturkiye.com.tr’nin dönemin kullanıcı deneyimi ve tasarım trendleri göz önünde bulundurularak birkaç senede bir yenilendiğini belirten Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen: “Bir web sitesinin müdavimleri site ne kadar gelişmeye açık olsa da o alışkanlıklarının değişmesini çok fazla istemezler. Süreç içerisinde değişme ihtiyacı olsa bile o sitenin sahipleri de bu alışkanlığı bozmamak için çok fazla müdahale etmezler. Pandemi döneminde Marketing Türkiye’nin web sitesi ve beraberinde sosyal mecra varlığı üç kat daha büyüdü” diyor ve ekliyor, “Pandeminin ilk zamanlarında Asquared CEO’su Ant Ekşiler ofisimizi aradı ve reddedemeyeceğimiz kadar cazip bir teklifle geldi: Uzmanlıklarını Marketing Türkiye’de göstermek istiyorlardı.”
marketingturkiye.com.tr sektörün referans adresi…
Marketing Türkiye Medya ve Strateji Geliştirme Sorumlusu Alp Hazar Büyükçulhacı ve İçerik Sorumlusu Duygu Su Ocakoğlu’nun liderliğini yürüttüğü süreçte Asquared CEO’su Ant Ekşiler ve CMO’su Aykut Yılmaz’ın ortaya koyduklarını ve fikirlerini değerli bulduğunu belirten Özen, “Mükemmeli arayışımız düşündüğümüzden daha uzun sürdü ancak şimdi pek çok okurumuzun da ifade ettiği gibi, marketingturkiye.com.tr bir referans site haline geldi. Mecramız, hem içerik hem de tasarım olarak hak ettiği görüntüye kavuştu. Asquared’e Marketing Türkiye’ye kattığı profesyonel tasarım ve kolay okunabilir formatı nedeniyle teşekkür ederim” dedi.
İşte bu anlayışla tasarlanan marketingturkiye.com.tr, bu yıl 1598 projenin yarıştığı Altın Örümcek Ödülleri’nde finale kalan projeler arasındaki yerini aldı. Yarışmanın kazananları halk oylamasının ardından belirleyecek.
Altın Örümcek Ödülleri’nde finale kalan projelere oy vermek için TIKLAYIN.
Marketing Türkiye Haziran sayısı dopdolu içeriğiyle yayında!