29 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye özel: Starbucks'tan "depremi görmezden geldiği" iddialarına yanıt
Haberler

Marketing Türkiye özel: Starbucks’tan “depremi görmezden geldiği” iddialarına yanıt

Marketing Türkiye
9 Şubat 2023
1 dk okuma

Starbucks, sosyal medyada 10 ili etkileyen deprem felaketine duyarsız kaldığı iddialarıyla gündemde. Konuyla ilgili açılan Ekşi Sözlük başlıkları trend oldu ve sosyal medyada en çok konuşulan konulardan biri haline geldi. Starbucks’a “Neden?” diye soran da var sitem eden de… Marketing Türkiye iddiaları Starbucks Türkiye yetkililerine sordu. Yetkililer tarafından yapılan açıklamaya göre marka depremin ilk günü üzüntüsünü belirten bir Instagram hikayesi paylaştı ve bölgede faaliyet gösteren 54 mağazasından güvenli bir şekilde hizmet verebilecek 27 mağazasında ücretsiz ürün dağıtımı gerçekleştirmenin yanı sıra çeşitli yardımlarda bulundu… Yetkililerin ifadelerine göre The Starbucks Foundation ve Alshaya Group katkıları ile birlikte daha kapsamlı yardımların planlamaları da yapılıyor.

“Kapsamlı yardımların planlamaları yapılıyor”

Starbucks Türkiye yetkililerinden aldığımız bilgiye göre, marka bölgede hizmet veren 54 mağazasından güvenli bir şekilde hizmet verebilecek 27’sini depremzedeler ve bölgeye yardım götürmek için çalışan organizasyonların kullanımına açtı. Yetkililer, tüm mağazalarının açık olmamasının sebeplerini lojistik ve ürün ulaştırma sorunları olduğunu belirtiyor. Açık olan mağazalarında kesintisiz kahve ikramı sağladıklarını dile getiren yetkililer, bölgeye gönderdikleri bir tır dolusu yiyecek yardımının da yine bu mağazalarda dağıtılacağını dile getiriyor.
Strabucks Türkiye yetkilileri uzun vadeli destek planları için de The Starbucks Foundation’a başvurduklarını yardım bütçesinin netleşmesinin ardından kapsamlı desteklerin başlayacağını ifade ediyor. Yetkililer yapılan yardımların açıklanmayışını ise “etik değerlere uymamasıyla” açıklıyor.

Yetkililer gıda yardımı dışındaki ihtiyaçları da listelediklerini ve ihtiyaçların temini için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtiyor ve ekliyor: “Süreç boyunca depremzedelere destek olmak için elimizden gelenleri yapacağız. The Starbucks Foundation’dan gelecek miktarın açıklamasını bekliyoruz. Alshaya Grubu da bağışta bulunacak mutlaka. Alshaya Grubu sadece Türkiye için değil Suriye için de çeşitli fonlar oluşturuyor.”

Halk markaları göreve çağırdı: Markalardan yanıt geldi

featured Starbucks
1 İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
4 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
5 123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Güncel Haberler
Üç markadan ikisi kira yüzünden mülk sahibi ile mahkemelik!
Üç markadan ikisi kira yüzünden mülk sahibi ile mahkemelik!
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Nafizcan Önder
25 Nisan 2025
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
İrem Alimoğlu
19 Mayıs 2025
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Haberler
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2025
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Haberler
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Marketing Türkiye
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.