16 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye özel: Starbucks'tan "depremi görmezden geldiği" iddialarına yanıt
Haberler

Marketing Türkiye özel: Starbucks’tan “depremi görmezden geldiği” iddialarına yanıt

Marketing Türkiye
9 Şubat 2023
1 dk okuma

Starbucks, sosyal medyada 10 ili etkileyen deprem felaketine duyarsız kaldığı iddialarıyla gündemde. Konuyla ilgili açılan Ekşi Sözlük başlıkları trend oldu ve sosyal medyada en çok konuşulan konulardan biri haline geldi. Starbucks’a “Neden?” diye soran da var sitem eden de… Marketing Türkiye iddiaları Starbucks Türkiye yetkililerine sordu. Yetkililer tarafından yapılan açıklamaya göre marka depremin ilk günü üzüntüsünü belirten bir Instagram hikayesi paylaştı ve bölgede faaliyet gösteren 54 mağazasından güvenli bir şekilde hizmet verebilecek 27 mağazasında ücretsiz ürün dağıtımı gerçekleştirmenin yanı sıra çeşitli yardımlarda bulundu… Yetkililerin ifadelerine göre The Starbucks Foundation ve Alshaya Group katkıları ile birlikte daha kapsamlı yardımların planlamaları da yapılıyor.

“Kapsamlı yardımların planlamaları yapılıyor”

Starbucks Türkiye yetkililerinden aldığımız bilgiye göre, marka bölgede hizmet veren 54 mağazasından güvenli bir şekilde hizmet verebilecek 27’sini depremzedeler ve bölgeye yardım götürmek için çalışan organizasyonların kullanımına açtı. Yetkililer, tüm mağazalarının açık olmamasının sebeplerini lojistik ve ürün ulaştırma sorunları olduğunu belirtiyor. Açık olan mağazalarında kesintisiz kahve ikramı sağladıklarını dile getiren yetkililer, bölgeye gönderdikleri bir tır dolusu yiyecek yardımının da yine bu mağazalarda dağıtılacağını dile getiriyor.
Strabucks Türkiye yetkilileri uzun vadeli destek planları için de The Starbucks Foundation’a başvurduklarını yardım bütçesinin netleşmesinin ardından kapsamlı desteklerin başlayacağını ifade ediyor. Yetkililer yapılan yardımların açıklanmayışını ise “etik değerlere uymamasıyla” açıklıyor.

Yetkililer gıda yardımı dışındaki ihtiyaçları da listelediklerini ve ihtiyaçların temini için çalışmalarını sürdürdüklerini belirtiyor ve ekliyor: “Süreç boyunca depremzedelere destek olmak için elimizden gelenleri yapacağız. The Starbucks Foundation’dan gelecek miktarın açıklamasını bekliyoruz. Alshaya Grubu da bağışta bulunacak mutlaka. Alshaya Grubu sadece Türkiye için değil Suriye için de çeşitli fonlar oluşturuyor.”

Halk markaları göreve çağırdı: Markalardan yanıt geldi

featured Starbucks
1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
Warner Bros'un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Warner Bros’un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk'ın serveti 600 milyar doları geçti
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk’ın serveti 600 milyar doları geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
5 Kasım 2025
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Haberler
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
İrem Alimoğlu
15 Ekim 2025
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
Haberler
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.