4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Lider Markalar" stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak...
Haberler

“Lider Markalar” stratejilerini Marketing Türkiye Mayıs sayısında anlatacak…

Nafizcan Önder
9 Nisan 2023
1 dk okuma

Sadece pazar payındaki hakimiyet “Lider marka” olmaya yetmiyor. Lider marka olmak yeniliklerle, özgüvenli yaklaşımla sektöre yeni ufuklar kazandırmayı gerektiriyor. Bu sebeple de sektöründe lider marka olarak anılmak başarı kriterleri arasında elbette en tepede yer alıyor. Ancak liderliğin sorumluluğunu taşımak, tüketicinin lider olarak belirlediği marka olarak aksiyonlar almak ve bunun iletişimini başarıyla sürdürmek de bu önemli başarıyı koruyup sürdürmek için olmazsa olmazlar arasında…

Bu doğrultuda, Marketing Türkiye Mayıs sayısında yer alacak olan “Lider Marka Stratejisi” dosyasında önde gelen iletişimciler ve marka stratejistleri lider marka olmanın sorumluluklarını ve takip etmeleri gereken stratejileri aktarırken, VeriNays Araştırma şirketinin Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği kapsamlı araştırma da 10 farklı sektörde lider markalara ışık tutacak…

Marketing Türkiye adına VeriNays Araştırma şirketinin gerçekleştirdiği “Lider Markalar” araştırmasında lider markalar şu parametrelerle belirlenecek:

Sektöründe en bilinen/tanınan marka olması…
Sektöründe en çok reklam yapan marka olası…
Sektöründe en çok satış yapan, en çok tercih edilen marka olması…
Yenilikleri en yakından takip eden marka olması…
Sektöründe en çok tavsiye edilen marka olması…
Her yerde kolaylıkla ulaşılan ürün/hizmetlere sahip marka olması…
Toplumsal konulara en çok eğilen marka olması…
Sektöründe en kaliteli ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Sektöründe en uygun fiyatlı ürün/hizmetleri sunan marka olması…
Satış sonrası müşterilerinin memnuniyetini en çok önemseyen marka olması…

“Lider Markalar” araştırmasında yer alan 10 sektör

  • Giyim
  • E-Ticaret
  • Otomotiv
  • Akaryakıt
  • Bankacılık
  • Ev Tekstili
  • Süpermarket
  • Fast-Food
  • Beyaz Eşya
  • Klima

Çarpıcı veriler ve uzman içgörüleriyle hazırlanan “Lider Marka Stratejileri” dosyası Marketing Türkiye Mayıs sayısında okurlarıyla buluşacak. Sakın kaçırmayın!

Marketing Türkiye Mayıs sayısına D&R’lardan ulaşabilir, Dijital Abonelik ile Marketing Türkiye web sitesi üzerinden ve Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulamaları aracılığıyla okuyabilirsiniz.

featured
1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
3 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
4 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
5 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Haberler
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Sena Tufan
2 hafta önce
Pepsi’den futbola "taze" bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Haberler
Pepsi’den futbola “taze” bir bakış: Kadın futbolcularla yazılan yeni bir efsane
Nafizcan Önder
22 Mayıs 2025
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Haberler
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
İrem Alimoğlu
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.