Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Reklamsız arama motoru Anti-Google duyuruldu
Anti-Google arama motoru Neeva geçtiğimiz günlerde resmen duyuruldu. Eski Google yöneticileri tarafından kurulan arama motoru, merkezine kullanıcıları alarak onları yönlendirmesiz bir şekilde sonuçlara ulaştırıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türkler Bodrum, yabancı turistler Fethiye diyor!
Oldukça popüler turizm destinasyonlarına sahip olan Türkiye turizmi, Türkiye’nin aşılama konusundaki başarılı çalışmaları ve beraberinde ülkelerin normalleşme sürecine girmesiyle yeniden bir canlanma döneminin kapılarını aralamış durumda. Medya Takip Merkezi (MTM) ise bu süreçte yerli ve yabancı medyada en çok konuşulan Türk turizminin gözbebeği tatil beldelerini araştırdı. Araştırma sonucuna göre; Türkler Bodrum’u yabancılar ise Fethiye’yi tercih ediyor! İşte araştırmanın detayları…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Karmaşık satın alma alışkanlıkları çözülüyor
Dünyanın dört bir yanındaki tüketiciler, oldukça yoğun bir şekilde bir şekilde online alışveriş yaparken, perakendecilerin doğru zamanda doğru yerde olmaları hiç bu kadar önemli olmamıştı. Ancak alışveriş yapanlara sunulan çok sayıda seçenek ve bilgi, satın alma yolunu giderek birer temas noktası ve karar verme ağına dönüştürdü. Satın alma yolculuğunun bu “karmaşık dünyasında” öne çıkmak kolay bir iş olmasa da, müşterilerini başarılı bir şekilde “Satın Al” düğmesine yönlendirmek isteyen markalar için bu dünyayı anlamlandırmak çok önemli. Türkiye’deki pazarlamacılara yardımcı olmak için Google ve davranış bilimi uzmanları, ülkedeki online tüketici yolculuklarını çözümlemek ve anlamak için yeni araştırmalar yaptı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
İstanbullular internet alışverişini sevdi
Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümününün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de büyük oranda artırdı.
Koronavirüs salgını nedeniyle zamanın büyük bölümünün evlerde geçirilmesi, internet alışverişlerine olan ilgiyi tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de büyük oranda artırdı. Ticaret Bakanlığı tarafından açıklanan 2020 raporuna göre, Türkiye’de en çok e-ticaret alışverişi yapan il yüzde 35 ile İstanbul oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yasaklar kalktı, bilet satışları patladı!
Koronavirüs kısıtlamalarının kaldırılmasıyla birlikte bilet satışı ve seyahat trafiği de arttı. Seyahat sitesi Enuygun’un verilerine göre, 1 Temmuz haftasında uçak bileti satışlarında yüzde 115, otobüs bileti satışlarında yüzde 324, konaklanma satışlarında ise yüzde 381 artış medyana geldi.
Yasakların kalkmasıyla birlikte, seyahat planlarını askıya alanlar ve yeni plan yapanlar uçak, otobüs ve otel biletlerine yoğun ilgi gösterdi. Enuygun’un yaptığı açıklamaya göre; 1 Temmuz haftasındaki uçak bileti satışlarında yüzde 115, otel rezervasyonlarında yüzde 381, otobüs biletleri satışında ise yüzde 324 artış meydana geldi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.