2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
25 Mayıs 2021
4 dk okuma

Reklamverenler toplumsal cinsiyet eşitliği için toplanıyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Reklamverenlerin ve sektör paydaşlarının koalisyonu ile toplumsal cinsiyete dayalı kalıp yargılara son vermek amacıyla çalışmalarına devam eden Unstereotype Alliance Türkiye global çapta düzenlenecek Unstereotype Alliance Küresel Üye Zirvesi 2021’deki yerini aldı. Reklamverenler Derneği, bu yıl 26 Mayıs tarihinde gerçekleşecek Türkiye Ulusal Oturumları’nı herkesin dinletisine açtı. “Algılar ve İçgörü” ve “Amaç ve Etki: Eşitliği Hızlandırma” başlıklarında iki oturumun gerçekleşeceği online etkinlik saat 09:30’da başlayacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Aşıya gidene Uber ücretsiz

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Uber Türkiye, aşılama sürecini desteklemek amacıyla önemli bir projeye imza atıyor. 24 Mayıs tarihi itibariyle Covid-19 aşısı yaptırmak için İstanbul ve Ankara’daki devlet hastanelerine giden herkese UBERAŞI koduyla kullanabilecekleri iki ücretsiz yolculuk hediye ediliyor.

Uber’in bu kampanya için 1 Milyon TL bütçe ayırdığını belirten Uber Türkiye Genel Müdürü Neyran Bahadırlı, “Tüm dünyada yaşanan bu pandemi döneminde aşılar  salgını yenmek için tek umudumuz. Türkiye’de devam etmekte olan aşılama sürecinde Uber kullanıcılarına aşı olmaya gidiş ve dönüş yolculuklarında destek sağlayabileceğimiz için çok mutluyuz” dedi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

NFT’nin son yıldızı “Charlie bit my finger” oldu!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

NFT çılgınlığı deyim yerindeyse çığ gibi büyüyor. İlk kez 2007’de yayınlanan, tüm dünyada milyonlarca kez izlenen “Charlie Parmağımı Isırdı” videosu NFT olarak satışa çıktı. Bir neslin ağzına yapışan “Charlie bit my finger” sözlerinin geçtiği video için alıcı 6.4 milyon liradan fazla ödedi. Video kısa süre içerisinde Youtube’dan da kaldırılacak…

880 milyondan fazla izlenen Video’nun sahibi “Charlie Parmağımı Isırdı” videosunu Youtube’dan kaldırarak NFT yani “non fungible token” (değiştirilemez jeton) olarak satmaya karar verdi. 22 Mayıs’taki açık artırmada, video 760 bin doların üzerinde (6.4 milyon lira) bir fiyata alıcı buldu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tinder “uygunsuz mesajlar” için harekete geçti

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Yakın zaman önce eşleşme oranlarını arttırmak adına “Vibe” özelliğini duyuran Tinder, şimdi de uygunsuz mesajlar için harekete geçti. Tinder’ın yapay zeka teknolojisiyle devreye aldığı AYS “Are You Sure” özelliğinin test aşamasında uygunsuz mesaj göndermek isteyenlerin yüzde 10’unun vazgeçmesini sağladığı açıklandı.

Tinder, yeni devreye aldığı AYS özelliğiyle uygunsuz mesaj tespit ettiğinde kullanıcılarına göndermeden önce “Emin misin?” diye soruyor. Yeni özellik, diğer taraftan bu tür mesajlara maruz kalanlara da şikayet etme imkanı sunuyor. Test aşaması tamamlanıp tüm kullanıcılar için uygulamaya alınan özellik, taciz içerikli mesajları önlemek adına geliştirildi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Pamuk krizi büyüdü: Çin’den global markalara ambargo!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

H&M, Nike, Adidas, Burberry, Uniqlo ve Lacoste, Uygur Türklerinin pamuk tarlalarında zorla çalıştırılması sebebiyle artık Çin pamuğu almayacağını açıkladı. Bu kararın ardından Çin akımı başlatan H&M’in ürünlerini alışveriş sitelerinden bir bir kaldırdı. Bununla da kalmayarak Çin devlet medyası tarafından yapılan boykot çağrısıyla H&M sosyal medyada adeta linç edildi. Benzer bir durum enerji markalarını da harekete geçirdi. ABD’li 250 marka tarafından Çin’den gelen markaları boykot eden bir bildiri imzalandı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

8 maddede oyun bağımlılığı testi!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Mobil oyunların popülaritesi her geçen gün tüm dünyada artarken, buna bir de pandemi dönemi ve evde geçirilen uzun süreler eklenince bu keyif alanı kimilerinin hayatında bir bağımlılık olarak da göstermeye başladı. Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, pandemi döneminde dünyada daha da artan oyun bağımlılığına yönelik araştırma yaparken, bağımlılık karşısında da oyun severleri uyardı…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Online lansmanlar pazarlama sektörüne neler öğretti?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Etkinliklerin ertelendiği ve iptal edildiği bir yıl geçirdik. Düğünler, mezuniyetler, yılbaşı kutlamaları askıya alındı. Pazarlama dünyasında da durum farklı değildi. 2020’de pazarlamacıların yüzde 87’si planladığı etkinliklerin pek çoğunu iptal etti. Fakat online lansmanlar sayesinde başarıyı yakalayanlar da oldu. İşte başarılı örnekler üzerinden sanal ürün lansmanı trendini yakalamanın ipuçları…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

adidas featured H&M lacoste mobil oyun bağımlılığı NFT Online lansmanlar Tinder Uber uniqlo Uygur Türkleri
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Protector & Gamble'a yeni CEO...
Haberler
Protector & Gamble’a yeni CEO…
Sena Tufan
4 gün önce
McDonald’s’ın AI tabanlı işe alım sisteminden büyük veri sızıntısı
Haberler
McDonald’s’ın AI tabanlı işe alım sisteminden büyük veri sızıntısı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Sena Tufan
3 Temmuz 2025
Amazon'dan ABD'de 10 milyar dolarlık dev yatırım
Haberler
Amazon’dan ABD’de 10 milyar dolarlık dev yatırım
İrem Alimoğlu
5 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.