Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Amazon Türkiye gıda pazarına el attı!
Amazon Türkiye bugün yaptığı açıklamayla “Gıda ve İçecek kategorisinin” hizmete açıldığını duyurdu. Kategori, konserve gıda, alkolsüz içecekler, atıştırmalıklar, makarna ve baklagilleri de içeren geniş bir ürün yelpazesine ev sahipliği yapıyor. Binlerce ürünün tüketicilerle buluştuğu kategoride Eti, Yayla, Nutella, Lipton, Ruffles, Çaykur gibi yüzlerce yerli ve yabancı marka da yerini aldı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplum aşılama hızından endişeli!
Ipsos, Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırmasının 50. dönem verileriyle vatandaşların; Aşılamanın ilerlemesi hakkındaki düşüncelerini, virüsün ülkemiz sorunları sıralamasındaki yeri ve kontrollü normalleşmeye yönelik değerlendirmelerini mercek altına aldı. Araştırmanın yeni dönem verileri gösteriyor ki, toplumun yarısı aşılama sürecine ve hızına dair endişe duyuyor… Gelin araştırmanın detaylarını birlikte inceleyelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Game of Thrones, 10. yıl kutlamalarıyla geri dönüyor!
Game of Thrones tutkunlarına müjde! HBO, dizinin “The Iron Anniversary” adı verilen 10. yıl kutlamalarının başladığını duyurdu. 1 ay sürecek olan “Game of Thrones MaraThrone” etkinliği, 10 Nisan’da HBO’da başlayacak.
Kutlamalara dizinin ilk sezonunun tüm bölümlerinin olduğu “Game of Thrones MaraThrone” arşivi ve 150’den fazla oyuncu röportajı, sahne arkası ekstraları, klipler ve fragmanların yer aldığı bir spot sayfası da dahil olacak.
Variety’nin haberine göre, Warner Bros, Consumer Products, Funko Pop figürlerinin de yer aldığı bir dizi ürünü de piyasaya sürecek. HBO Max’te yayınlanan tüm bölümlerle izleyiciler hayırseverlik amaçlarına yönelik para toplamak için dizinin çeşitli bölüm koleksiyonlarını ayrı ayrı izlemeye teşvik edilecek. İki hafta boyunca, dizinin oyuncu kadrosu nerelere yardım yapılacağını da açıklayacak.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Ölmek İstemiyorum” afişi Kadıköy’de!
Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu tarafından Zincirlikuyu’ya asılan ve kimliği bilinmeyen kişilerce kaldırılan “Ölmek İstemiyorum” afişi Kadıköy’e asıldı. “Ölmek istemiyorum” yazılı şikayet dilekçesi Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu tarafından afiş haline getirilerek Zincirlikuyu’ya asılmış ancak kimliği bilinmeyen kişilerce kaldırılmıştı. Bir kadının “Ölmek istemiyorum” şeklindeki yazılı açıklaması olan afişin kaldırılmasına tepki gösteren kadın örgütleri basın açıklaması yapmıştı. Kadıköy Belediyesi, pankartı Kadıköy’ün en kalabalık güzergâhlarından biri olan ve kadına yönelik çalışmaları ile öne çıkan Rasimpaşa Sosyal Hizmet Merkezi’ne astı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Çalışanlar şirketlerinden hibrit çalışmanın kalıcı olacağına dair güvence istiyor!
Uzaktan çalışmaya geçiş süreci biraz sancılı oldu fakat artık hemen herkesin benimsediği ve yaşadığı sıkıntılarla nasıl baş edeceğini öğrendiği koca bir zaman dilimi geçti. Birçok marka uzaktan çalışmayı kalıcı hale getirecek modeller tasarlıyor ve büyük bir çoğunluğu hibrit sistemlerden yana… Özetle son bir buçuk yılımız her anlamda belirsizliklerle geçti ve çalışanlar artık iş yapış şekilleri gibi önemli konuların gölgede kalmasını istemiyor!
Citrix, pandeminin ofis çalışanlarının uzaktan çalışmaya yönelik algıları üzerindeki etkisini göstermek amacıyla Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, İsviçre, Hollanda ve Güney Afrika’nın yer aldığı Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesini kapsayan, 4250 ofis çalışanının katıldığı bir araştırma yaptırdı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sosyal medyayı en iyi kullanan markalarda zirvenin adı değişti!
Pandemi döneminin getirdikleriyle beraber sosyal medyanın hayatımızdaki yeri hiç olmadığı kadar arttı. Kısıtlamalar nedeniyle vaktinin çoğunu evde geçiren kullanıcılar artık zamanlarının önemli kısmını sosyal medyaya ayırıyor. Markalar da hedef kitlelerine en iyi şekilde hitap etmek ve tüketici etkileşimini artırmak için ellerinden geleni yapıyor. SocialBrands ise, Türkiye’nin en kapsamlı performans incelemesiyle markaların sosyal medya faaliyetlerini ölçümleyerek hangi markanın kaçıncı sırada yer aldığını aylık olarak paylaşıyor. 1-31 Mart döneminin değerlendirme sonuçlarına göre aylardır zirvedeki yerini kaptırmayan Netflix Mart ayı verilerine göre English Home’un gerisinde kalarak ikinci oldu…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.