30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
1 Nisan 2021
4 dk okuma

YouTube videolarda beğenmeme sayısını gizleyecek

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Resmi Twitter hesabı üzerinden bir paylaşım yapan YouTube, videolarda beğenmeme sayısını gizleyecek birkaç tasarımı test ettiğini açıkladı. Bunun nedeni ise beğenmeme butonunun kimi zaman bir zorbalık olarak kullanılması.

YouTube, beğenmeme sayısını göstermeyen birkaç yeni tasarımı test ediyor. Bu tasarımlardan birisinde videoların kaç beğeni aldığı gösterilirken, kaç kullanıcı tarafından beğenilmediği gösterilmiyor. Bu durum, kullanıcıların bir videoyu beğenmemelerini engellemiyor. Videoları yükleyenler, YouTube Studio üzerinde videolarına gelen beğenme ve beğenmeme sayılarının oranlarını görmeye devam edebiliyor. YouTube’un bu özelliği önümüzdeki haftalarda gelecek yeni tasarımla kullanıcılara sunulabilir.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Clubhouse’un sesi LinkedIn’de de yankılanıyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Hızla 10 milyona ulaşan kullanıcı sayısıyla rüzgarı arkasına alan Clubhouse, mevcut sosyal medya platformlarını da dönüştürmeye başladı. Twitter’ın Spaces özelliği ve Facebook’un “sesli odalar” üzerine çalışmalar yaptığı biliniyor. Xiaomi’de geçtiğimiz ay Çin’de Clubhouse’un yasaklanması üzerine yerel bir muadil geliştirmeye başlamıştı. Şimdi LinkedIn’de Clubhouse benzeri bir özellikle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.

Sadece ses platformu olan Clubhouse değil podcast ve radyo yayınlarına da rağbet arttı. Yani sesin yükselişi başladı… Bunu ve Clubhouse’un teknik eksikliklerini fark eden sosyal medya devleri bir bir ses üzerine yeni çalışmalarını duyuruyor. Konuyla ilgili son atak LinkedIn’den geldi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Beko Global’in yeni ajansı belli oldu

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Beko’nun, yurt dışı dijital iletişiminde sorumluluk artık Senfonico’ya ait. Beko Global’in başta sosyal medya ve dijital faaliyetlerinin yönetim, üretim, moderasyon ve sponsorluk iletişiminden sorumlu olan ajans, aynı zamanda markanın tüm dünyada geçerli olacak dijital iletişim stratejisini de oluşturacak.

Bünyesine son olarak Beko’yu katan Senfonico’nun hizmet verdiği markalar arasında Netflix, Spotify, Red Bull, Trendyol, Head&Shoulders, Pantene, Riot Games, Microsoft Xbox, Yıldız Holding gibi marka ve kurumlar var.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

2022 Katar Dünya Kupası tanıtımı bir Türk ajansa emanet

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

2022 yılında Katar’da gerçekleşecek 22. Dünya Kupası dijital tanıtım faaliyetleri kapsamında düzenlenen Sosyal Medya Yönetimi konkurunu yüzde yüz Türk ortaklığa sahip GAIA & INFLOW Network kazandı. Bu kapsamda ajans, 2023 yılına kadar Dünya Kupası’nın Kuzey Afrika, Ortadoğu ve Körfez bölgesindeki tüm dijital iletişimini yürütmekten sorumlu partner ajansı olacak. 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Yemeksepeti’ne yapılan saldırının kaynağıyla ilgili önemli gelişme!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Türkiye’nin en büyük çevrimiçi yemek sipariş sitesi Yemeksepeti’ne geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen siber saldırının yurt dışı kaynaklı olduğu, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezi (USOM) tarafından belirlendi…

USOM tarafından olaya yerinde müdahale edilerek, saldırının nasıl gerçekleştiği, boyutları ve etki alanı analiz edildi. Saldırının başlangıç noktası belirlenerek, benzer tehditlerin diğer sistemler ve kurumlarda oluşmaması için gerekli önleyici çalışmalarda bulunuldu. Bu yönde tüm ilgili kuruluşlardaki siber olaylara müdahale ekiplerine gerekli uyarılar yapılarak önlemlerin artırılması istendi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tesla’nın yeni rakibi çok iddialı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Xiaomi, yenilenen markasıyla akıllı elektrikli araçlara önümüzdeki 10 yıl boyunca 10 milyar dolar yatırım yapacak.

Xiaomi Corporation (“Xiaomi” veya “Grup”), Hong Kong Borsa’sına (Hong Kong Stock Exchange (HKEX) yaptığı kamuoyu açıklamasıyla akıllı elektrikli araç üretim çalışması hazırlıklarına başladığını duyurdu. Xiaomi’nin Kurucusu, Başkanı ve CEO’su Lei Jun, 2021 Mart ayında yapılan lansmanda şirketin 10 milyar RMB başlangıç yatırımıyla tamamen Xiaomi’ye ait bir yan kuruluş altında faaliyet gösterileceğini açıkladı. Xiaomi, önümüzdeki 10 yıl boyunca toplamda tahmini 10 milyar ABD doları tutarında yatırım yapmayı hedefliyor. Lei Jun aynı zamanda akıllı elektrikli araç için kurulan yan kuruluşun CEO’su olarak görev yapacak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

NFT hem büyüyor hem de büyütüyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Kripto para dünyasının en önemli konularından biri haline gelen NFT odaklı girişimler yatırımlar almaya devam ediyor. Sanat odaklı NFT’lerin satılmasına aracılık eden bir pazaryeri olan SuperRare ise bunun başarılı örneklerinden. NFT’lerin popülerliği ile birlikte hızla büyüyen ve geçtiğimiz haftalarda milyonlarca satışın gerçekleşmesini sağlayan SuperRare, A serisi yatırım turunda 9 milyon dolar yatırım aldı.

2018 yılında John Crain ve Jonathan Perkins tarafından ABD’de kurulan SuperRare, yukarıda da belirttiğimiz üzere sadece sanat odaklı NFT’lerin satılmasına aracılık ediyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Beko Global clubhouse featured GAIA & INFLOW Network NFT SuperRare tesla Xiaomi yemeksepeti Youtube
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
Haberler
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: "Miyavcast"
Haberler
WHISKAS®’tan yeni kedi sahiplerine özel podcast: “Miyavcast”
Sena Tufan
28 Mayıs 2025
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haberler
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Nafizcan Önder
9 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.