1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
23 Mart 2021
3 dk okuma

Fikriniz ödülsüz kalmasın! Social Media Awards Turkey’de son başvuru tarihi 31 Mart!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dijital dünya ve sosyal medyanın en başarılı proje ve markalarının ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey için başvuru dönemi devam ediyor. Jüri Başkanlığını Lize Karaboğa‘nın üstlendiği yarışmada katılımcılar Gerçek Zamanlı Kampanya, Özel Gün Kampanyası, Toplumsal Cinsiyet Eşitliği gibi 24 farklı Jüri Ödülü kategorisine başvuru yapabilecekler. Sektörün önemli isimlerinin yer aldığı jürinin değerlendirmeleri Social Media Awards Turkey kazananlarını belirleyecek.

Social Media Awards Turkey ödülleri; SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, Jüri Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere 3 ana bölümden oluşuyor. SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri 50’den fazla sektörde toplam 55 binden fazla sosyal medya hesabının bir yıllık dönemdeki performansını ölçümleyerek, en başarılı markaları ödüllendiriyor. Tamamen veriye dayanan performans ölçümlemeleriyle belirlenen ödüller, BoomSonar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi SocialBrands sıralamalarına dayanıyor. Jüri Ödülleri bölümünde marka ve ajansların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği en başarılı projeleri, fikirleri ve işleriyle başvuru yapabilecekleri Sosyal Medya Kampanyası, Gerçek Zamanlı Kampanya, Dijital PR Çalışması, Küçük Bütçeli Büyük İşler gibi birçok farklı kategori yer alıyor. Jüri Ödülleri’nin kazananları alanında uzman isimlerin yer aldığı jüri tarafından belirleniyor. Grand Prix’de ise yarışan tüm projeler arasında jüri üyeleri tarafından en çok beğenilen çalışmalar değerlendirilerek yılın en başarılı projesi belirleniyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Intel, Apple’a savaş açtı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Intel, kendisinin ürettiği işlemcili Windows PC’lerin Mac’lerde olmayan özellikleri ve imkânları üzerinden Apple’a gönderme yapmaya devam ediyor. Şimdiye kadar bu konuda toplam 5 farklı video yayımlayan işlemci devi, bu reklamlarda Apple’ın yıllar önce çektiği reklamlarında yer alan “I’m a Mac” aktörü Justin Long‘a yer veriyor…

Kampanyaları izlemek için TIKLAYIN.

Sosyal medyada TRT, HaberTürk ve CNN Türk’e döviz tepkisi!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dolar’ın beklenmedik yükselişi haber kanallarının da standartlarını değiştirdi. TRT, CNN Türk ve HaberTürk döviz kuru barını kısa süreli olarak kaldırdı. Konu hızla sosyal medyada trend topic listesine girdi.

Evrensel’in haberine göre; haber kanallarının standardı olan döviz kuru fiyatları ve Borsa İstanbul endeksinin yer aldığı bölümde TRT Haber ve Habertürk artık sadece saate yer verirken CNN Türk sadece internet adresine yer verdi.

Bu değişiklik sosyal medyada kanalların döviz yükselişini gizlemeye çalıştığı şeklinde yorumlanarak tepkiye yol açtı. Gece artan oranların sabah saatlerinde biraz gevşemesiyle birlikte döviz kuru barının tekrar geri gelişi bu iddiaları doğrular nitelikte.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Çalışanlar neden mutsuz?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Güzel bir kariyer inşa edebilmenin en temel adımı haklarının gerçekten korunduğu bir kurumda tatmin eden bir gelire sahip olmak. Pandemi birçok insan için iş hayatında var olan zorlukları daha da belirginleştirdi. Uzaktan çalışmaya geçilmesiyle birlikte çalışanların kariyerini sorgulamasını tetikleyecek pek çok konu var fakat geleceğin belirsizliği ve işsizlik korkusu ürkütüyor. Kaspersky’nin “İşin Geleceğini Güvence Altına Almak” raporuna göre salgın dönemi koşullarında Türkiye’deki çalışanların yaklaşık dörtte biri işini değiştirmeyi düşünüyor. İnsanların kariyer değişikliği için öne sürdükleri en büyük itici güçler arasında daha yüksek bir maaş alma arzusu (yüzde 50) ve daha iyi bir iş-yaşam dengesine kavuşmak (yüzde 46) yer alıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Markanız ne kadar kapsayıcı?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

İş yerlerini daha çeşitli, eşitlikçi ve kapsayıcı hale getirmek söz konusu olduğunda markalar ve ajanslar, çalışan deneyimine dönüşen kapsayıcı davranış ve zihniyetlerin oluşumuna odaklanmak yerine kendilerinden isteneni kağıt üzerinde yapma hatasına düşüyor. Küresel kuruluşlarda çeşitlilik ve kapsayıcılık konusunda yakın zamanda PwC tarafından gerçekleştirilen bir çalışmaya göre kuruluşların yüzde 76’sı, çeşitlilik ile kapsayıcılığı değer ve öncelikleri arasında gösteriyor. Ancak şirketlerindeki bu gibi çalışmaların farkında olan çalışanların oranı yalnızca yüzde 22. Bunun temel sebebi ise kullanılan dil…

Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık konularının üstesinden gelinmesi zor olabilir. Ancak şirketlerin, farklı geçmişleri ve deneyimleri olan bireylerin gelişebileceğini hissedeceği bir iş yeri oluşturmak için atabileceği pek çok basit adım var. Bunlardan biri de doğru, güç veren ve kapsayıcı olan, duyarlı bir dil kullanmak.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

apple döviz kuru featured Social Media Awards Turkey
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
7 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (7-13 Haziran)
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Haberler
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Haberler
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Nafizcan Önder
12 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.