Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Kullanıcılar yeni ve uygun fiyatlı bir YouTube paketi keşfetti!
Bir süre önce hayatımıza giren YouTube Premium, kullanıcılara videoları reklamsız izleme, arka planda oynatma, video indirme ve YouTube Music gibi deneyimler sunuyor. Ülkemizde de aktif olan servis aylık 16.99 TL olarak ücretlendiriliyor… Yeni yapılan keşfe göre YouTube, “Premium Lite” isimli daha ucuz ve reklamları engelleyen bir abonelik paketi üstünde çalışıyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Android iOS’a fark attı!
Hayatımızın vazgeçilmezi haline gelen mobil cihazların sorunsuz çalışabilmesi için gerekli olan mobil işletim sistemlerinin basın yansımalarını inceleyen Medya Takip Merkezi (MTM) araştırmasına göre; Android işletim sistemi popülaritesiyle, iOS’a yüzde 142 fark attı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yangında zarar gören hayvanlar için ilk sahra hastanesi açıldı
HAYTAP, yangında zarar gören hayvanlar için Manavgat ve Marmaris’te ilk sahra yaşam hastanesini kurdu. Tam teçhizatlı ilk hayvan sahra hastanesi konumunda olan hastanelerde, yangında mağdur olan tüm hayvanlara ücretsiz tedavi uygulanmaya başlandı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Zoom, kullanıcılara 85 milyon dolar ödeyecek
Kullanıcı verilerinin paylaşılması ve toplantı baskınları sebebiyle kendisine açılan davayı çözüme kavuşturmak isteyen Zoom, 85 milyon dolar ödeme yapmayı kabul etti.
Pandemi boyunca popülerliği ciddi olarak artan Zoom ne yazık ki kullanıcılarının kişisel bilgilerini korumak konusunda yeterince başarılı olamadı. Geçtiğimiz sene kullanıcılar, maruz kaldıkları sayısız toplantı baskını ve verilerinin paylaşılması sebebiyle Zoom’a dava açtı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
RTÜK medya kuruluşlarını yangın haberleriyle ilgili uyardı!
7 gündür yurdun birçok bölgesinde meydana gelen yangınlar büyük bir üzüntüyle takip ediliyor. Sosyal medya kullanıcıları “yangınla ilgili ana akım medyada” yeterli bilgi bulamadıklarından yakınırken RTÜK de farklı bir uyarı geldi! RTÜK’ün medya kuruluşlarına gönderdiği “Medya kuruluşlarının yangın söndürme motivasyonlarını kırmaması gerektiğine” dair uyarı mesajı sosyal medyaya sızdırıldı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Oyun sektörüne kitle fonlaması dopingi!
Türkiye’nin Paya Dayalı Kitle Fonlaması ile fonlanan ilk oyun girişimi Fernvaille, yatırım turunu iki rekorla tamamladı. Paya Dayalı Kitle Fonlaması sistemine yönelik farkındalığı artırmak ve sermayeyi tabana yaymak amacıyla çalışan fonbulucu.com’un üçüncü kampanyası olan oyun girişimi, 600 yatırımcıdan yüzde 222 fazla fonlanarak 954.401 TL ön talep toplamayı başardı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
2020 Tokyo Olimpiyatları canlı yayınların gözdesi oldu
Pandemi sebebiyle ertelenen ve uzun süredir dört gözle beklenen 2020 Tokyo Olimpiyatlarının eşi benzeri olmadığını söylemek yanlış olmaz. Normal şartlarda dahi spor ve kültür anlamında ciddi bir yere sahip olan Olimpiyatlar, bu sene normalleşmeyle birlikte başlamasıyla, ayrı bir öneme kavuştu diyebiliriz. Öte yandan, hala Covid kısıtlamaları sebebiyle seyirci kabul edilmemesi, dünyanın dört bir yanından izleyicilerin canlı yayın uygulamalarına akın etmesine sebep oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.