3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2021
3 dk okuma

Pandemi sonrası akıl sağlığı önem kazandı

  • sağlık iyi yaşam
    Pandemi sonrası sağlık ve iyi yaşam kıymete bindi

Pandemiyle yaşamaya artık alıştık. Hatta aşı uygulamalarının yaygınlaşması güzel günlere dair umutları artırıyor. Peki fiziksel sağlığımıza verdiğimiz önemi zihinsel sağlığımıza da veriyor muyuz? Pandemiden en çok kimler etkilendi? Bu dönemin zorluklarıyla en iyi kimler başa çıktı? Emeklilik dönemi için neler planlanıyor? Tüm yanıtlar Cigna Global’in “360 İyi Yaşam Araştırması”nda…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Arkadaş sandığınız kişi bir hacker olabilir!

  • sosyal medya çevresi

Hemen herkesin sosyal medya uygulamaları üzerinden etkileşimde olduğu bir çevresi var. Fakat güvendiğimiz bu hesapların başkaları tarafından ele geçirildiğini anlama konusunda ne kadar iyiyiz? Kaspersky’nin düzenlediği ankete Türkiye’den katılanların yüzde 68’i sosyal ağlar aracılığıyla kendilerinin veya sevdiklerinin dolandırıcılardan şikayetçi olduğunu vurguladı. Çoğu durumda dolandırıcılar potansiyel kurbanların tanıyormuş gibi davrandılar ve sanki bir arkadaşlarından yardım istiyormuş gibi yaklaştılar (yüzde 60).

Kullanıcılar, ekranın diğer tarafındaki kişinin kim olduğunu hemen anlayamayabiliyor. Ankete katılanların çoğunluğu (yüzde 64) kendilerinin veya sevdiklerinin dolandırıcıları hemen tanıyabildiklerini belirtse de yüzde 34’ünün bunu yapabilmek için diyalog başlatması gerekti.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Bu yıl TV reklamlarında en çok hangi ürünleri gördük?

  • TV reklamları

İzleme alışkanlıkları sürekli değişiyor fakat TV dünyası tüm bu dönüşümü oldukça iyi karşılayanlardan… Bulaş korkusu ve dönemsel kısıtlamalar, evlerde geçirilen süreyle birlikte televizyon izleme sürelerini de artırıyor. Medya Takip Merkezi (MTM) 2020 ve 2021’in ilk 6 ayında televizyonda yayına giren yeni reklamları inceledi. Verilere göre, televizyonda gösterime giren yeni reklam sayısında 2020’nin ilk 6 ayına kıyasla yüzde 33’lük bir artış yaşandı. Yine bir önceki yılın aynı dönemine göre en büyük artışın takviye gıda reklamlarında yaşandığı görülüyor. Gelin televizyon ekranlarında parlayan diğer ürün gruplarına birlikte bakalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Canlı Müzik ve Eğlence Sektörü Derneği yeni sezon için endişeli!

  • canlı müzik ve eğlence sektörü

Pandemi sürecinde yaşanan kısıtlamalar pek çok müzisyenin yaşam standardını önemli ölçüde etkiledi. Hatta birçok müzisyenin intihar haberlerini üzüntüyle okuduk. Toplumsal sağlığın korunması adına feragat edilen müzik ve eğlence ihtiyacı sektöre maddi ve manevi anlamda birçok zarar verdi. TESDER (Canlı Müzik ve Eğlence Sektörü Derneği) tekrar kısıtlamaların gelmesiyle ilgili endişelerini paylaştı ve “Aşının kapalı mekanlarda ve kapalı mekanlarda gerçekleştirilecek tüm etkinliklerde zorunlu kılınmasını doğru buluyor, destekliyor ve öneriyoruz!” dedi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Devletler aşı promosyonunda sınır tanımıyor!

  • aşı olan vatandaş
    Hükümetler aşı olan vatandaşlara hediyeler dağıtıyor

Uzun zamandır Covid-19’a karşı verilen mücadele, 2020 sonunda aşının bulunmasıyla birlikte yeni bir boyut kazandı. Şimdi, vatandaşlarına bağışıklık kazandırıp yeniden normalleşme sürecine girmek için can atan ülkeler hızlı bir şekilde aşılama çalışmaları yürütmekte. Verilere göre, 26 Temmuz dolayısıyla dünya nüfusunun yüzde 27,1’i en az bir doz aşı oldu ve toplamda 3,86 milyar doz aşı uygulaması gerçekleşti.

Bununla birlikte, aşı karşıtı pek çok grup, aşı olmamak için direnirken, bu konuda çekimser veya belki de sadece üşengeç olanlar biraz teşvike ihtiyaç duyuyor. Hal böyle olunca, dünyanın farklı yerlerinde hükümetler, vatandaşlarını ikna etmek için birbirinden ilginç teşvik politikaları uygulamaya başladı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
2 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
3 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
4 Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
5 Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store'da büyüyor!
Lüks giyim pazarı Meta Avatars Store’da büyüyor!
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Pazarlamanın bölgesel liderleri
Pazarlamanın bölgesel liderleri
tiktok
TikTok’tan yeni rapor: ABD’de kural ihlal eden video sayısı 2 milyon arttı
Türkiye'nin tasarruf markaları
Türkiye’nin tasarruf markaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ford Türkiye müşterileri metaverse’te de geleceği bugünden yaşıyor
Haberler
Ford Türkiye müşterileri metaverse’te de geleceği bugünden yaşıyor
Marketing Türkiye
2 hafta önce
scooby-doo
Haberler
Airbnb, Scooby-Doo’nun ikonik karavanının kapılarını misafirlere açıyor
Seda Başpınar
2 hafta önce
cüneyt arkın
Haberler
Türk Sineması’nın usta oyuncusu Cüneyt Arkın hayatını kaybetti
Seda Başpınar
6 gün önce
NFT pazarı düşüşe geçmedi, sadece soluklanıyor!
Haberler
NFT pazarı düşüşe geçmedi, sadece soluklanıyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.