14 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2021
3 dk okuma

Pandemi sonrası akıl sağlığı önem kazandı

  • sağlık iyi yaşam
    Pandemi sonrası sağlık ve iyi yaşam kıymete bindi

Pandemiyle yaşamaya artık alıştık. Hatta aşı uygulamalarının yaygınlaşması güzel günlere dair umutları artırıyor. Peki fiziksel sağlığımıza verdiğimiz önemi zihinsel sağlığımıza da veriyor muyuz? Pandemiden en çok kimler etkilendi? Bu dönemin zorluklarıyla en iyi kimler başa çıktı? Emeklilik dönemi için neler planlanıyor? Tüm yanıtlar Cigna Global’in “360 İyi Yaşam Araştırması”nda…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Arkadaş sandığınız kişi bir hacker olabilir!

  • sosyal medya çevresi

Hemen herkesin sosyal medya uygulamaları üzerinden etkileşimde olduğu bir çevresi var. Fakat güvendiğimiz bu hesapların başkaları tarafından ele geçirildiğini anlama konusunda ne kadar iyiyiz? Kaspersky’nin düzenlediği ankete Türkiye’den katılanların yüzde 68’i sosyal ağlar aracılığıyla kendilerinin veya sevdiklerinin dolandırıcılardan şikayetçi olduğunu vurguladı. Çoğu durumda dolandırıcılar potansiyel kurbanların tanıyormuş gibi davrandılar ve sanki bir arkadaşlarından yardım istiyormuş gibi yaklaştılar (yüzde 60).

Kullanıcılar, ekranın diğer tarafındaki kişinin kim olduğunu hemen anlayamayabiliyor. Ankete katılanların çoğunluğu (yüzde 64) kendilerinin veya sevdiklerinin dolandırıcıları hemen tanıyabildiklerini belirtse de yüzde 34’ünün bunu yapabilmek için diyalog başlatması gerekti.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Bu yıl TV reklamlarında en çok hangi ürünleri gördük?

  • TV reklamları

İzleme alışkanlıkları sürekli değişiyor fakat TV dünyası tüm bu dönüşümü oldukça iyi karşılayanlardan… Bulaş korkusu ve dönemsel kısıtlamalar, evlerde geçirilen süreyle birlikte televizyon izleme sürelerini de artırıyor. Medya Takip Merkezi (MTM) 2020 ve 2021’in ilk 6 ayında televizyonda yayına giren yeni reklamları inceledi. Verilere göre, televizyonda gösterime giren yeni reklam sayısında 2020’nin ilk 6 ayına kıyasla yüzde 33’lük bir artış yaşandı. Yine bir önceki yılın aynı dönemine göre en büyük artışın takviye gıda reklamlarında yaşandığı görülüyor. Gelin televizyon ekranlarında parlayan diğer ürün gruplarına birlikte bakalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Canlı Müzik ve Eğlence Sektörü Derneği yeni sezon için endişeli!

  • canlı müzik ve eğlence sektörü

Pandemi sürecinde yaşanan kısıtlamalar pek çok müzisyenin yaşam standardını önemli ölçüde etkiledi. Hatta birçok müzisyenin intihar haberlerini üzüntüyle okuduk. Toplumsal sağlığın korunması adına feragat edilen müzik ve eğlence ihtiyacı sektöre maddi ve manevi anlamda birçok zarar verdi. TESDER (Canlı Müzik ve Eğlence Sektörü Derneği) tekrar kısıtlamaların gelmesiyle ilgili endişelerini paylaştı ve “Aşının kapalı mekanlarda ve kapalı mekanlarda gerçekleştirilecek tüm etkinliklerde zorunlu kılınmasını doğru buluyor, destekliyor ve öneriyoruz!” dedi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Devletler aşı promosyonunda sınır tanımıyor!

  • aşı olan vatandaş
    Hükümetler aşı olan vatandaşlara hediyeler dağıtıyor

Uzun zamandır Covid-19’a karşı verilen mücadele, 2020 sonunda aşının bulunmasıyla birlikte yeni bir boyut kazandı. Şimdi, vatandaşlarına bağışıklık kazandırıp yeniden normalleşme sürecine girmek için can atan ülkeler hızlı bir şekilde aşılama çalışmaları yürütmekte. Verilere göre, 26 Temmuz dolayısıyla dünya nüfusunun yüzde 27,1’i en az bir doz aşı oldu ve toplamda 3,86 milyar doz aşı uygulaması gerçekleşti.

Bununla birlikte, aşı karşıtı pek çok grup, aşı olmamak için direnirken, bu konuda çekimser veya belki de sadece üşengeç olanlar biraz teşvike ihtiyaç duyuyor. Hal böyle olunca, dünyanın farklı yerlerinde hükümetler, vatandaşlarını ikna etmek için birbirinden ilginç teşvik politikaları uygulamaya başladı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
Türkiye’de sosyal medya platformlarına erişim sorunu sürüyor
3 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
4 Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
5 Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete'de yayımlandı...
Yurt dışı çıkış harcına zam kararı Resmi Gazete’de yayımlandı…
Güncel Haberler
Dijital dünyada stres artıyor: Her 10 yetişkinden 7’si internetteyken stres yaşıyor
Dijital dünyada stres artıyor: Her 10 yetişkinden 7’si internetteyken stres yaşıyor
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet "Chatbot Psikozu" yaratabilir...
Dikkat! Yapay zekayla çok muhabbet “Chatbot Psikozu” yaratabilir…
Okula dönüşe hazırlık döneminde kredi başvuruları yüzde 72 arttı...
Okula dönüşe hazırlık döneminde kredi başvuruları yüzde 72 arttı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kriptoya açılan kapı: Burgan Bank ON Dijital’den ücretsiz TL transferi dönemi!
Haberler
Kriptoya açılan kapı: Burgan Bank ON Dijital’den ücretsiz TL transferi dönemi!
Advertorial
22 Temmuz 2025
MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül'de sona eriyor
Haberler
MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül’de sona eriyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
NESCAFÉ Gold, "Bu Fincan Sanat Yolunda" ile 100 sanatçı gence ulaştı
Haberler
NESCAFÉ Gold, “Bu Fincan Sanat Yolunda” ile 100 sanatçı gence ulaştı
Sena Tufan
3 hafta önce
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Haberler
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
İrem Alimoğlu
9 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.