9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
7 Temmuz 2021
4 dk okuma

Haftada 4 gün çalışmak verimliliği arttırabilir mi?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Ücretinde herhangi bir eksilme olmadan haftada 4 gün çalışacak olmak pek çok çalışanın memnuniyetle kabul edeceği bir sistemken, işverenleri ise verimlilik ve üretim anlamında tedirgin edebilir. Peki bu teori gerçek hayatta sizce nasıl karşılık bulurdu? Kurumların başarı oranları ve üretkenliği nasıl değişkenlik gösterirdi? İzlanda’da yapılan bir araştırma kapsamında, ülkenin çalışan nüfusunun yüzde 1’inden fazlası, toplam ücrette herhangi bir azalma olmadan haftalık çalışma süresini 35-36 saate indiren pilot programa katıldı. Araştırmacılar, denemenin büyük başarıyla sonuçlandığını ve İngiltere’de de test edilmesi gerektiğini belirtiyor. Gelin araştırmanın çıktılarına birlikte göz atalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Facebook’ta oltaya gelmeyin!

  • Facebook siber saldırılar

Yıllar içinde çeşitli sosyal medya platformları kullanıma sunulsa da Facebook, aylık 2,85 milyardan fazla aktif kullanıcısı ile en popüler uygulamalardan biri olmaya devam ediyor. Bu popülerlik kullanıcıları dolandırmak isteyen siber suçluların da  ilgisini çekiyor elbette! Kimlik avı dolandırıcılığından sahte kredi tekliflerine ve hatta reklam ve alışveriş dolandırıcılığına kadar birçok versiyonda saldıran siber suçlular konusunda ESET uzmanları uyarıyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Twitter’ın yeni emojileri sızdırıldı

  • Twitter emoji

Twitter bir süredir bazı yeni özellikler üzerinde çalışıyor. Bunlardan biri de emojili tepki butonları. İlk kez mayıs ayında bazı görüntüleri sızdırılan bu özellik hakkındaki bilgilerimiz tam olmasa da yeni bir sızdırmayla aşağı yukarı neye benzeyeceği hakkında bilgi sahibi olduk.

Nima Owji adlı bir Twitter kullanıcısı, geçtiğimiz aydan bu yana kullanıma açılması beklenen tepki butonlarının güncel hallerini bularak takipçilerle paylaştı. Mayıs ayında Jane Manchun Wong tarafından yapılan sızıntıda sadece “Hmm” ve “Haha” tepkilerinin emojilerini görme fırsatımız olmuştu. Yeni ekran görüntüsü sayesinde “coşku” ve “üzüntü” belirten butonların da hangi emojiyle gösterildiği ortaya çıktı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Elektrikli otomobil için dev iş birliği

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Son bir yıldır elektrikli otomobil kulislerinde dolanan en önemli söylentilerden biri Volkswagen çatısı altındaki Bugatti ve Hırvat elektrikli otomobil firması Rimac arasında bir işbirliği gerçekleşeceğiydi. Bu iddiaların gerçeği yansıttığı ise bugün yapılan açıklama ile doğrulanmış oldu. Yapılan ortak açıklamada, iki firmanın birlikte Bugatti-Rimac adında bir ortak girişim kuracağı açıklandı… 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Red Bull’un boğaları Zilli Öküz’e karşı

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dünyanın en büyük enerji içeceği markalarından olan Red Bull, Zilli Öküz Gazoz adı ile üretim yapmak isteyen Antalyalı esnaf Salman Akşun’a, “boğa benzerliğinden” dava açtı. Red Bull avukatları, Akşun’un tescil ettirmek istediği markanın logosunda yer alan boğa figürü ile kendi markalarında yer alan kırmızı boğaların benzerlik gösterdiğini, dolayısıyla tüketici açısından karıştırılabileceğini iddia etti. Red Bull avukatlarının “marka hakkına tecavüz” suçlamalarıyla Akşun’a açtığı dava, geçtiğimiz günlerde sonuçlandı. 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Medya centilmen, sosyal medya ise maço çıktı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

İş dünyasında kullanılan sıfatları mercek altına alan Medya Takip Merkezi’nin araştırmasında sosyal medya, cinsiyetçi sıfat kullanımıyla sınıfta kaldı. Sonuçlara göre “İş adamı” sıfatını kullanarak maço bir tavır sergileyen sosyal medya kullanıcılarının aksine, medya kuruluşları ve TV’ler “iş insanı” tabirini her geçen gün daha fazla kullanıyor.

TÜİK verilerine göre; Türkiye’de 83 milyonluk toplam nüfusun yüzde 49,9’unu kadınlar (41.698,377), yüzde 50,1’ini ise erkekler (41.915,985) oluşturuyor. Genel nüfusun işgücüne katılım oranının, ülke ekonomileri açısından da önemli bir gösterge olması sebebiyle kadın istihdamı konusu Türkiye’de hala çok konuşulan konular arasında yer alıyor.   

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Seyahat, finans ve perakende sektörlerinde satın alma yolculuğu değişti

  • yeni satın alma davranışı

Pandemiyi arkamızda bırakmaya hazırlanırken ortak zihniyetimiz de değişim geçirdi. Hayatımızın pek çok alanını yeniden gözden geçirdik ve yeniden tasarladık. Bu nedenle, insanların satın alma konusundaki yaklaşımlarının değişmesi gayet normal. Google kısa süre önce, satın alma yolculuğunun dünya genelinde, özellikle de seyahat, finans ve perakende sektörlerinde nasıl değiştiğini anlamak için bir araştırma yaptı. Tüketicilere, mevcut davranışlarını ve gelecekte nasıl alışkanlıklar geliştirmeyi bekledikleri soruldu ve sonucunda kapsamlı içgörüler ortaya çıktı.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Amazon'da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı" iddialarına markadan yanıt geldi
Haberler
“Amazon’da ürün değişimi seçeneği kaldırıldı” iddialarına markadan yanıt geldi
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (12-18 Nisan)
Nafizcan Önder
3 hafta önce
CEO’lar CMO’lara artık daha fazla güveniyor ama onlara tam yetki vermiyor!
Haberler
CEO’lar CMO’lara artık daha fazla güveniyor ama onlara tam yetki vermiyor!
İrem Alimoğlu
30 Mart 2025
Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Haberler
Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.