Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Yılın cool markaları…
Her ne kadar farklı kuşaklar tarafından farklı yönleriyle kullanılsa da “cool” kavramı, “bir tarza sahip olmak”, “karizmatik olmak” ve “havalı olmak” gibi anlamlarını hiç yitirmedi. Popüler olana direnerek kendi hayat tarzını ortaya koyma anlayışı bu kavramın da ruhunu yansıtıyor. Özellikle genç kuşaklarla özdeşleştirilen kavram, gençlere ulaşmak isteyen markalar için de önemli bir kriter. Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğinde bu yıl altıncısı gerçekleştirilen “Cool Markalar Araştırması” da Türk gençlerinin “en cool bulduğu markaları” kapsamlı bir araştırmayla ortaya koyuyor. 30’un üzerinde sektörde gerçekleştirilen araştırmada bin kişiden oluşan halk jürisi, Türkiye temsili bir örneklemle “Yılın Cool Markalarını” belirledi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Paket servisin en “hızlı ve lezzetli”leri
Paket servis restoranlar artık herkesin vazgeçilmezi. Z kuşağıyla birlikte başlayan popülaritesi pandeminin de etkisiyle zirveye çıktı. Üstelik tüketiciler artık siparişleri üzerinden markaları hızı, lezzeti ve servis kalitesini ayrıştırarak puanlıyor, bu puanlar yeni müşteriler için de referans olup markaların kaderini belirliyor. Peki ama nedir bu işin standardı? Tüketiciler paket servisten neler bekliyor? Bu zorlu yarışta öne çıkan markalar hangileri? Yanıtlar Marketing Türkiye için YouGov Türkiye’nin gerçekleştirdiği “Hızlı ve Lezzetli” araştırmasında…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Tüketici standartları belirleyen markalardan ne bekliyor?
Her sektörün kendine has dinamikleri var. Öncüleri, liderleri ve taviz vermeyenleri… Standartları da onlar belirliyor, oyunun kurallarını da. Peki, toplum nezdinde bu markaların özellikleri neler? Tüketici standartları belirleyen markalardan ne bekliyor? Tüm bu soruları Marketing Türkiye adına Sia Insight tarafından gerçekleştirilen “Standartları Belirleyen Markalar” araştırması yanıtlıyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Paket serviste restoran tercihi kuşaklara göre değişiyor
Pandemiyle geçen bir yılı aşkın süre sürede paket servis hizmeti sektör sektörü için de en kritik konu haline geldi. Dolayısıyla restoranların yeni normale ayak uydurup, kendilerini pandeminin açmazlarından kurtarma girişiminin en net sonucunu yollardaki moto kurye sayısındaki artışta görüyoruz. YouGov Türkiye’nin, Marketing Türkiye için gerçekleştirdiği “Hızlı ve Lezzetli” araştırması en çok yemek siparişi verenlerin 14-17 yaş arası tüketiciler olduğuna işaret ediyor. Fakat siparişe ayrılan bütçe yaşla birlikte yükseliyor. Tabii hizmet beklentileri de… Telefonla sipariş hâlâ geniş bir kitle tarafından kullanılıyor. Gelin paket servis tüketicisini daha yakından tanıyalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Cannes Lions 2021’de Grand Prix kazanan tüm projeler…
Geçtiğimiz yıl boyunca neredeyse hayatın her alanına “dur” diyen küresel salgın Cannes Lions’ın da gerçekleşmesine engel olmuştu. Bir yıllık aranın ardından festival 21- 25 Haziran tarihlerinde dijital olarak geri döndü. Bu yıl 67’ncisi düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 2021’in oturumlarında pandemi dillerden düşmezken yaratıcı işlere ise sosyal trendler damga vurdu! Hem 2021 hem de 2020 yılları için değerlendirmelerin yapıldığı festivale 90 ülkeden toplamda 29 bin 74 başvuru yapıldı. İşte Grand Prix’nin kazananları…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.