6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye Almanak 2017 sayısı çıktı!
Haberler

Marketing Türkiye Almanak 2017 sayısı çıktı!

Marketing Türkiye
8 Ocak 2018
2 dk okuma

The ONE Awards’da yılın itibarlıları ödüllerine kavuştu

Marketing Türkiye ve AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” için nefesler tutuldu. Yıl içinde itibarını en çok artıran markalarla bu başarının en büyük paydaşları olan reklam, medya planlama, dijital ve halkla ilişkiler ajansları 5 Ocak 2018’de Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle ödüllerine kavuşacak. Peki, “The ONE Awards” sonuçlarına göre 2017’de itibarını en çok artıran markalar hangileri oldu?

2017’nin en başarılı pazarlama stratejileri

2017 ezber bozan pazarlama stratejileriyle kendi pazarlarında dengeleri değiştiren, yeni rekabet alanları oluşturan markaların öne çıktığı bir yıl oldu. Kimi “Erkekler de Ağlar! Sev gözyaşını” sloganıyla toplumdaki klişeleri yerle bir etti kimi ise en sıkıcı konuları eğlenceli bir yaklaşımla ele alıp fark yarattı… Marketing Türkiye olarak Türkiye’nin önde gelen marka danışmanlarına pazarlama stratejileriyle fark yaratan markaları sorduk…

Yılın iletişim krizleri

Aon tarafından gerçekleştirilen Global Risk Yönetimi Anketi’ne göre 2017 yılında “İtibar Riskleri” ilk sırada yer alıyor. Geride bıraktığımız yılda yaşanan dev krizler araştırma sonuçlarını doğrular nitelikte… Birbiri ardına gelen krizler markaları derinden sarsarken kimi başarılı yönetimleriyle krizin etkisini en aza indirmeyi başardı kimi ise hala yaralarını sarıyor. İşte 2017’de Türk pazarlama tarihine iz bırakan o krizleri sizler için derledik…

2017’nin Z raporu

Marketing Türkiye ve Poltio iş birliğinde gerçekleşen “2017’nin ‘En’leri” anketinin sonuçları belli oldu. marketingturkiye.com.tr ve polito.com üzerinden gerçekleşen anket, yılın kısa bir özeti niteliğinde… Sinema, spor, dizi, magazin gibi birçok alanda soruların yer aldığı ankette 38 binden fazla oy kullanıldı. Anket sonuçlarına göre yılın kaybedeni eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, adından en çok söz ettiren sosyal medya ünlüsü fenomen Danla Bilic olurken yılın gafı ise Oscar’ın yanlış verilmesi oldu.

2017’ye damga vuran reklamlar

Uluslararası yaratıcılık festivallerinden hayal kırıklığı ve bolca dersle geri dönerken Türk reklam sektörü oldukça “duygusal” bir yılı geride bıraktı… Markalar milli duyguları taçlandırırken kreatifler Türk halkının bam teline dokundu. Peki, geçtiğimiz seneye damga vuran reklamlar hangileriydi? En çok hangi marka yüzü sevildi?

Marketing Türkiye Almanak 2017 için araştırma şirketi DORinsight’ın 502 kişiyle görüşerek gerçekleştirdiği “2017’ye Damga Vuran Reklamlar ”araştırması işte bu soruların yanıtını veriyor.

2017’nin en dikkat çeken global kampanyaları

“Bu sene yaratıcılık datanın gölgesinde kaldı” dersek yalan olmaz herhalde… Zira neredeyse tüm uluslararası yaratıcılık yarışmalarda dijitalin yükselişini izledik. Peki, verinin sıkıcı dünyasında hiç mi dikkat çeken iş yoktu? Sene boyunca Marketing Türkiye’nin Inspire sayfalarında işte bu soruya yanıt verdik. 2017 yılında Marketing Türkiye’de yayınlanan en yaratıcı global kampanyaları sizler için derledik…

Dijital pazarlamanın yıldızları

Geride bıraktığımız yıl tam anlamıyla dijitalin şaha kalktığı bir sene oldu. Yaratıcı kampanyaların yanı sıra bu alandaki yeni girişimler pek çok sektörde kuralların yeniden yazılmasını sağladı. Peki, dijitalin bu önlenemeyen yükselişi içinde ezber bozan isimler, ajanslar ve girişimler hangileri oldu? Dijital pazarlamanın önde gelen isimleriyle 2017 yılında dijitalde yıldız gibi parlayan ajansları, fikirleri, akımları ve girişimleri belirledik…

2017’nin en beğenilen dizileri

Araştırmalara göre Türk insanının dizi aşkı katlanarak artıyor. 2016’da haftada ortalama 6 saat olan dizi izleme süreleri 2017’de 7 saat 40 dakikaya çıkarak rekor tazeledi… Peki, 2017’de en çok takip edilen, en beğenilen diziler hangileri oldu? En sevilen dizi karakterleri kimlerdi? İzleyici televizyonda hangi tür dizileri görmek istiyor? Marketing Türkiye için Xsights Araştırma ve Danışmanlık’ın gerçekleştirdiği “2017’nin En Beğenilen Dizileri” araştırması tüm bu sorulara ışık tutuyor.

Reklamın liderleri belli oldu

Nielsen Araştırma’nın Aralık 2016-Kasım 2017 verilerine göre 2017’nin en çok reklam alan televizyon kanalı Show TV oldu. Gazete kategorisinde lider yine değişmeyerek Hürriyet gazetesi olurken dergi kategorisinde Alem, radyo kategorisinde Best FM ilk sırada yer aldı. Reklam sektörünün liderleri bu yazıda…

1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Marketing Türkiye
10 saat önce
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Haberler
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Sena Tufan
12 Mayıs 2025
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Haberler
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
İrem Alimoğlu
2 gün önce
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Haberler
İletişim ajansları kendi söküğünü dikebiliyor mu?
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.