9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye 29 yaşında
Haberler

Marketing Türkiye 29 yaşında

Marketing Türkiye
10 Nisan 2019
4 dk okuma

“Bütünleşik Pazarlama” mottosuyla yola çıkan, iletişim sektörünün lider platformu Marketing Türkiye, 29’uncu yaşını kutluyor. Yolculuğumuzda bizleri yalnız bırakmayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.

Marketing Türkiye 29 yaşında

Pazarlama ve pazarlama iletişi­mi, sektör gözetmeksizin tüm iş alanlarında bir üst disiplin olarak kabul edilmek duru­munda. Pazarlamaya ilişkin tüm kaynaklar ise çok değerli. 29’uncu yılını geride bırakan ROTA Yayınları’nın 2002 yılın­dan bu yana yayıncılığını üstlendiği Marketing Türkiye, pazarlama ekonomisinin lider dergisi olma misyonuna uygun olarak pazarlama di­siplininin tüm alanlarına yönelik farklı içerikte yayınlar yapıyor, organizasyonlar düzenliyor…

Kuruluşundan bugüne bir bilgi üretim ve paylaşım platformu olarak değişimi sürekli izleyen Marketing Türkiye, bilginin bilenden bilmek isteyene doğru akışını sağlıyor, girişimcilik, verimlilik, sürdürülebilirlik, pazarlama ve pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapıyor. Her yıl okur ve mecra sayısını artırarak yoluna devam eden Marketing Türkiye, pazarlama sektörünün en güncel haberlerini online-offline mecraları ve sosyal medya hesaplarıyla okuyucularıyla buluşturan, sektörün en önemli referans yayını konumunda.

Tam 29 yıldır…

Teşekkürler Marketing Türkiye

Marketing Türkiye 29 yaşında
Ahmet Pura Reklamverenler Derneği Başkanı

 

“Dile kolay 29 yıl… ilk günden bugüne sektöre ışık tutan bir vizyonerlik… Reklam ve iletişim sektörünün vazgeçilmezi konumuna gelmenin altında, derin birikim ve gelişmeleri güne uyarlama becerisi var. Teşekkürler Marketing Türkiye…”

 

 

 


Marketing Türkiye’nin yol arkadaşlığı benim için çok değerli

Marketing Türkiye 29 yaşında
Volkan İkiler Reklamcılar Derneği Başkanı

“Yirmi yedi yıllık sektör yolculuğumda, 29. yılını kutlayan Marketing Türkiye’nin yol arkadaşlığı benim için çok ama çok değerli. Sektörde çalışmaya başladığım ilk yıllarda katıldığım bir seminerin bitiminde beni yanına çağıran, sohbet edip tanıdıktan sonra “Senden çok iyi reklamcı olur” diyerek cesaretlendiren, destek olan, yolumu açan çok değerli, rahmetli, Sevgili Attila Öğüt’ün bendeki yeri de apayrıdır. Verdiğiniz pozitif enerji ve kattığınız değerlerle sektöre ilham kaynağı olduğunuz için sizlere minnettarız. Başta Sevgili Günseli ve Sevgili Ferruh olmak üzere çıtayı hep yukarı taşıyan Marketing Türkiye ekibine yürekten sevgilerimle birlikte daha nice yıllar diliyorum.”

 


Marketing Türkiye’nin 29. Yaşı Kutlu Olsun!

Marketing Türkiye 29 yaşında
Esra Şengülen Ünsür  İDA Başkanı

 

“İletişim sektörünün her paydaşına yılmadan eşit mesai, sayfa ve platform ayıran değerli Marketing Türkiye ekibinin 29. yaşı kutlu olsun. Sürdürülebilir yayıncılığın ve yenilikçi projeler gerçekleştirebilmenin zorluklarının bilinciyle, yürüdükleri başarılı yolculuğu yürekten kutluyorum. Tüm ekibe, emeklerinin karşılığını aldıkları, başarılarla dolu nice yıllar diliyorum.”

 


Endüstrimize önemli bir katma değer sağlıyor

Marketing Türkiye 29 yaşında
Neslihan Olcay IAB Türkiye Başkanı

“Marketing Türkiye, hem ürettiği içeriklerle hem de pazarlamanın geçirdiği dönüşüme en başta kendisi örnek teşkil ederek pazarlama ve iletişim sektörünün tüm paydaşlarına ilham veriyor. Uzun zaman önce bir dergi olmaktan çıkıp bir bilgi platformuna dönüşen Marketing Türkiye, sadece sektördeki gelişmeleri yansıtarak değil, gelişmeye ve dijital dönüşüme yön verecek içerikler, etkinlikler ve eğitimler üreterek endüstrimize önemli bir katma değer sağlıyor. Marketing Türkiye’nin Anadolu’daki çalışmaları ile Türk firmalarının markalaşma süreçlerine ve dolayısıyla Türk ekonomisine yaptığı katkı da yadsınamaz. Başta sevgili Günseli Özen ve Ferruh Altun olmak üzere tüm Marketing Türkiye ailesinin 29. yıl dönümünü yürekten kutluyor, başarılarının ve sektörümüze olan katkılarının artarak devam etmesini diliyorum.”


İlk yıllarından bu yana yazı ailesinin bir üyesi olmaktan onur duydum

Marketing Türkiye 29 yaşında
Ali Saydam Bersay İletişim Danışmanlığı Onursal Başkanı

“29 yıldır sürdürdüğünüz özenli çalışmalarınız sonucu yarattığınız değer, ülkemiz tematik yayıncılık faaliyetlerinin en başarılı örneklerinden biri olarak iletişim tarihine geçecektir. İlk yıllarından bu yana yazı ailesinin bir üyesi olmaktan onur duyduğum Marketing Türkiye’nin pazarlama iletişiminin tüm alanlarına damgasını vuran, veriye dayalı, güncel gelişmeleri objektif bir yaklaşımla ele alan, bu nedenle de iş – ilişki – iletişim alanındaki tüm profesyonellerin güvenle takip ettiği yayınlarınızın ve sektöre yön veren etkin projelerinizin daha nice uzun yıllar başarıyla sürmesini dilerim.”

 


Artık çağ “tüketmeme- türetme” çağı

Marketing Türkiye 29 yaşında
Sibel Asna A&B İletişim Yönetim Kurulu Başkanı

“Marketing Türkiye’nin bizim için çok özel bir yeri var. Kuruluşundan itibaren birlikte yol aldığımız, destek verdiğimiz, sektör adına çok önemli bir mecra. Ama artık sadece ‘marketing’ dünyasına seslendiğini düşünmüyorum. Bizlerin, sadece reklamcılığa ve pazarlamaya değil, iletişim dünyasına daha geniş ölçekte bakan bir mecraya çok ihtiyacı var. Halkla İlişkiler Derneği’nin de artık bir yayını olmadığına göre bu görevi Marketing Türkiye üstleniyor, iyi de yapıyor… Çünkü artık çağ ‘bütüncül bakabilme- mikroya inebilme’nin yanı sıra, ‘tüketmeme- türetme’ çağı. İletişimin rolünün de “daha fazla şeffaflaştırma’, ‘daha fazla gerçekle buluşturma’, ‘uzlaşma-uzlaştırma’ olması gerektiğine inanıyorum. Ama en önemlisi, iletişimin rolünün ‘Daha fazla sattırma’ olmamalı diye düşünüyorum. Kâr maksimizasyonu yerine değer maksimizasyonunu konuşmamız gereken bir çağdayız.  Bu konuları daha çok konuşmalı, okuyabilmeli ve tartışmalıyız. Bunu da Marketing Türkiye’nin önümüzdeki nice 29 yıllarda yapabilmesi en büyük dileğim…”


Marketing Türkiye pazarlama dünyasının kalp atışlarını dinliyor

Marketing Türkiye 29 yaşında
Ergun Gümrah Goodworks İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı

“Marketing Türkiye 30 yıldır pazarlama dünyasının nabzını tutuyor, kalp atışlarını dinliyor. Müthiş bir dönüşüm yaşayan sektörümüzdeki değişimi, dinamikleri büyük bir başarıyla izleyicilerine ulaştırıyor. Kişisel olarak pazarlama dünyasına girdiğim günden beri ilk başvurduğum kaynaklar arasında Marketing Türkiye yer alıyor. Çok uzun yıllar böyle devam etmesini diliyor, emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum.”

 

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Metro Türkiye, Şef Sinem Özler ve genç kadın şeflerle Emekçi Kadınlar Günü'nü kutladı
Haberler
Metro Türkiye, Şef Sinem Özler ve genç kadın şeflerle Emekçi Kadınlar Günü’nü kutladı
Sena Tufan
12 Mart 2025
İş hayatında öncelikler değişiyor: "Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!"
Haberler
İş hayatında öncelikler değişiyor: “Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!”
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart - 4 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart – 4 Nisan)
Nafizcan Önder
4 Nisan 2025
AB’den TikTok’a "SkinnyTok" incelemesi: Aşırı zayıflığı teşvik eden içeriklere soruşturma yapılacak!
Haberler
AB’den TikTok’a “SkinnyTok” incelemesi: Aşırı zayıflığı teşvik eden içeriklere soruşturma yapılacak!
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.