Marketing Türkiye 250. sayısını kutluyor

Marketing Türkiye 250. sayısını kutluyor 1991 yılında yayın hayatına başlayan ve 2002 yılından bu yana Rota Yayıncılık tarafından yayınlanan Marketing Türkiye, 250. sayısına ulaştı. Sektör ya da markaların pazarlama stratejilerini yakından inceleyen, farklı kampanyaların ayrıntılarına ve yaratıcı süreçlerine değinen, pazar eğilimleri ile markaları ve geleceğin öngörüsünü irdeleyen, yeni trendleri inceleyerek ortaya koyan, pazarlama dalının tüm konularına en ince detaylarına kadar dokunan Marketing Türkiye, pazarlama iletişimi alanında markalar için adeta bir pusula… Bununla da kalmayıp İP dergisiyle interaktif pazarlamayı tüm yönleriyle irdeleyen, Marketing Anadolu ile yerel ajansların ve reklamverenlerin sesini duyuran, Marketing Türkiye TV ile pazarlama sektörünü ekranlara taşıyan ve marketingturkiye.com.tr ile de sektörel haberleri anında okuyusuyla buluşturuyor. Bu anlamlı sayıda yüzümüzü sektöre döndük ve geride kalan 250 sayı boyunca sektörde neleri değiştirdiğimizi, markalara nasıl bir katkı sağladığımızı ve sektörü büyütebilmek adına paydaşlarla birlikte neler yaptığımızı bir de onlardan dinlemek istedik. İşte sektörün önemli isimlerinin gözünden 250. sayısını geride bırakan Marketing Türkiye…

 

Bu haberin videosunu izlemek için tıklayınız

İLGİLİ HABERLER