Marketing Türkiye 25 Yaşında…
25 yıl…
Hem de Türkiye gibi yayıncılığın zor ve meşakkatli olduğu bir ülkede…
Yüzlerce kitap, onlarca ulusal ve uluslararası etkinlik…
Sektörün tüm kollarına hitap eden dergiler…
Apartmanların kapısında “pazarlamacı giremez” yazdığı 1990’lı yılların başında, daha pazarlama sektörünün emekleme döneminde yayına başladı Marketing Türkiye.
Aradan geçen 25 yıl içinde bir sektör yayını olmaktan çıkıp büyük bir “Pazarlama Ekonomisi Platformu”na dönüştü.
“Bütünleşik pazarlama” mottosuyla yola çıkan Marketing Türkiye onca yıl içinde hep sektörü büyütmek, sektör profesyonellerini, emekçilerini hak ettiği noktaya taşımak için çalıştı, çalışmaya da devam ediyor.
Ancak hiç aynı kalmadı. Kimi zaman sektör değiştikçe kimi zamansa sektöre örnek olmak için değişti, dönüştü. İlkeli yayıncılıktan taviz vermeden, çağın yayıncılık anlayışını benimseyerek…
Çeyrek asırlık yürüyüşümüzde bizi yalnız bırakmayan tüm okurlarımıza, paydaşlarımıza ve sektör profesyonellerine şükranlarımızla…
Vizyoner kişiliğiyle 25 yıl önce sektörün bugünlere geleceğini görüp Marketing Türkiye’nin temellerini atan Attila Öğüt’ü de rahmetle anıyoruz…
25. Yıl logosunun tasarımını, Marketing Türkiye logosunun da yaratıcı olan Manajans/JWT CEO’su Tuğbay Bilbay yaptı. Hem Bilbay’a hem de çalışmada emeği geçen Gürkan Çanakçı’ya sonsuz teşekkürler…