12 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markalar Taylor Swift'in nişanını konuşuyor!
Haberler

Markalar Taylor Swift’in nişanını konuşuyor!

Sena Tufan
28 Ağustos 2025
2 dk okuma

Pazarlama dünyasında yazılı olmayan kurallardan biri şudur: Taylor Swift paylaşım yaptığında markaların sosyal medya ekipleri tüm planlarını bir kenara bırakır ve bu anı değerlendirmek için hızla harekete geçer. Bunun en son örneği ise Taylor Swift ve NFL yıldızı Travis Kelce’nin Instagram üzerinden nişanlandıklarını duyurması oldu. Çiftin, pembe ve beyaz çiçeklerle bezenmiş bir arka planda çekilen nişan fotoğrafları 30 milyonu aşkın beğeni aldı.

Swift ve Kelce’nin paylaşımının ardından markalar, kısa bir süre içerisinde bu nişana dahil oldu. İçecek markası Olipop, çiftin yerine soda kutularını yerleştirdi. Scrub Daddy, Burt’s Bees, Crumbl Cookies, Bath and Body Works, Impossible Foods ve LEGO da aynı trendi izleyerek Swift ve Kelce’nin yerine ürünlerini koydu.

İşte markaların paylaşımları…

Lego

Bu gönderiyi Instagram'da gör

LEGO (@lego)'in paylaştığı bir gönderi

Pinterest

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Pinterest (@pinterest)'in paylaştığı bir gönderi

KitKat

Bu gönderiyi Instagram'da gör

KITKAT (@kitkat)'in paylaştığı bir gönderi

Olipop

Bu gönderiyi Instagram'da gör

OLIPOP (@drinkolipop)'in paylaştığı bir gönderi

Crumbl

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Crumbl (@crumbl)'in paylaştığı bir gönderi

Scrub Daddy

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Scrub Daddy, Inc. (@scrubdaddy)'in paylaştığı bir gönderi

Pillsbury

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Pillsbury (@pillsbury)'in paylaştığı bir gönderi

Amazon Alexa

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Alexa (@amazonalexa)'in paylaştığı bir gönderi

Pane Bread

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Panera Bread (@panerabread)'in paylaştığı bir gönderi

Walmart

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Walmart (@walmart)'in paylaştığı bir gönderi

İki hafta önce de Petco, Denny’s, United Airlines ve Reese’s gibi markalar Swift’in yeni albümü The Life of a Showgirl duyurusunu fırsata çevirmiş ve logolarını turuncu ışıltılarla süsleyerek gündeme dâhil olmuştu. Görünen o ki “Taylor Swift etkisi” markalar için pazarlama takviminden bağımsız, adeta kendine has bir gündem yaratmaya devam ediyor.

Kaynak: Ad Age

featured taylor swift
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Haberler
Meme kanserine dikkat çeken sokak sanatı: “Street Nipples”
Sena Tufan
2 hafta önce
Türkiye’nin saç bakım haritası
Haberler
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sena Tufan
2 hafta önce
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sena Tufan
3 hafta önce
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.