16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!
Haberler

Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

Marketing Türkiye
9 Nisan 2020
2 dk okuma

Koronavirüs salgını süresince insanları evde kalmaya teşvik etmek için Ad Council ve pazarlama endüstrisi ile pek çok marka ve kurum güçlerini birleştirdi. Buradan hareketle, Ad Council tarafından tasarlanan ve Google tarafından geliştirilen “çatı” simgesi ile sosyal mesafeye dikkat çekildi. İşte, logolarını bir çatı altında toplayan markalar… 

Adland, Beyaz Saray, ABD Sağlık Bakanlığı, Human Services (HHS), Centers for Disease Control and Prevention (CDC) ile Google, Facebook ve Pinterest dahil olmak üzere büyük şirketler yeni bir kampanyada bir araya geldi. Ülke çapında “#StayHome. Save Lives.” hareketinden ve MTV ve Entertainment & Youth Brands of ViacomCBS tarafından oluşturulan #AloneTogether sosyal mesafe kampanyasından yola çıkan çalışma ile şirketler logolarına bir “çatı” (roof) simgesini entegre ederek sosyal mesafeye dikkat çekmeyi hedefliyor. İşte,bu hareket dahil olan markalar…

Ad Council Başkanı ve CEO’su Lisa Sherman, “COVID-19’un başlangıcından bu yana sektörümüzde bu düzeyde bir cömertlik, yetenek ve bağlılık daha önce hiç görmedim” dedi ve ekledi, “Bir mesajı tek bir simgeyle güçlendirmek için tüm sesleri ve platformları sektör çapında bir hareketle birleştirerek, ülke çapında davranış değişikliğine ilham vereceğiz ve bu salgının yayılma hızını yavaşlatacağız. Bu krizi atlatmak için elimizden gelen her şeyi yapmamız gerekiyor.”

#AloneTogether kampanyası 

In times like these, it’s more important than ever to come together.

IBM is proud to join the #StayHome initiative to encourage everyone to stay home if you can to help slow the spread of COVID-19. Together we can save lives. #AloneTogether pic.twitter.com/YQu5g2M3Nx

— IBM at 🏠 (@IBM) April 8, 2020

“Roof” AdCouncil Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

“Roof” Pinterest 

Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

“Roof” RedditMarkalar logolarını bir çatı altında topluyor!

“Roof” IBMMarkalar logolarını bir çatı altında topluyor!

Burger King Türkiye

Markalar logolarını bir çatı altında topluyor!

AdCouncil Çatı Koronavirüs
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Japonya Altes Prensesi Mikasa'dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Japonya Altes Prensesi Mikasa’dan “Türkiye Dostluğu” konferansı 
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Ya çalışanınız size rakip olursa?
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zaferin coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Zaferin coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
3 hafta önce
Google’dan 2,5 milyar kullanıcıya kritik güvenlik uyarısı: Gmail şifrelerinizi güncelleyin!
Haberler
Google’dan 2,5 milyar kullanıcıya kritik güvenlik uyarısı: Gmail şifrelerinizi güncelleyin!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Haberler
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
15 Temmuz 2025
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
Haberler
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
İrem Alimoğlu
19 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.