24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Markalar Deprem Yardım Platformu” bir araya geldi
Haberler

“Markalar Deprem Yardım Platformu” bir araya geldi

Günseli ÖZEN
10 Şubat 2023
1 dk okuma

Yanlış anlaşılmak kaygısıyla bu metni yazmak çok kolay değil!

Pazarlama üst yönetimleriyle iş odaklı C Level Club buluşmalar yaptığımızı zaten biliyorsunuz. Şimdilerde bu buluşmalarımız deprem bölgesine en hızlı, en ihtiyaca yönelik ve uzun vadede neler yapılmasına ilişkin.

Depremin ilk anından başlayarak deprem bölgesine ulaşan markaların yardım süreçlerini ve birlikte neler yapılabileceğini anlamak üzere irili ufaklı toplantılar yapmaya devam ediyoruz.

8 Şubat akşamı bölgeye ulaşan markalarla deneyimlerini, neler yapageldiklerini ve birlikte neler yapılabileceğini konuştuk. Gördük ki; yardımı temin, ulaştırma ve muhataplara erişim konusunda ortak problemler var.

Çözüm için hem kendi sinerjimizden nasıl yararlanacağımıza hem de AFAD, Kızılay ve İBB ile neler yapabileceğimize odaklandık.

Toplantının ilk sonucu olarak koordinasyon alt yapısı için bir komite oluşturduk.
İhtiyaçları konsolide edip emek, zaman ve maliyetten tasarruf ediyoruz.

Özel Sektör Gönüllüleri Derneği’nin de uzmanlığıyla katkıda bulunduğu toplantıda etkinin şiddetini arttıracak projeler için akıl çatıldı.

“Markalar Deprem Yardım Platformuna” katılan ve insanüstü çaba gösteren Pozitera Group, P&G, Arzum, Dagi, TVEkstra, Muratbey Gıda, Trendyol, HOPİ, Otokoç Otomotiv, Ülker, Hayat Holding, Yapı Kredi, Watsons, blutv, Tchibo, TAV Airports, İstanbul Akvaryum&Aqua Florya, Arçelik, Lenovo, Carrefoursa, Adform, Teknosa, Kantar Media, VakıfBank, Penti, Koroplast, Komili, Shell, Ticket Restaurant Edenred Türkiye, Kale Grubu, Fakir, Bayer, HeroBaby Türkiye ve yazamadığımız daha pek çoklarının marka yönetimlerine hepimiz adına teşekkür ediyor bu platforma katılmak, katkı vermek isteyen markaları davet ediyoruz.

Görülüyor ki, her markanın tekil çabalarla ilerlemesi yerine koordineli bir şekilde topyekûn bu sürece odaklanması, sinerji içinde çözüm üretmesi katkımızı artıracaktır. Gün aklımızı, yeteneklerimizi, networkümüzü ve bulunduğumuz mevkinin gücünü ortaya koyma günüdür. Uzun sürecek bu zorlu süreçte hepimize güç, kuvvet ve kolaylıklar diliyorum.

Halk markaları göreve çağırdı: Markalardan yanıt geldi

featured
1 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
2 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
4 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor...
Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
1 Kasım 2025
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Haberler
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Haberler
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Haberler
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.