Manifesto, Uluslarararası Gastromasa Konferansı’nın iletişim çalışmalarını üstlendi
PR, etkinlik, reklam ve sosyal medya disiplinlerinde ulusal ve uluslararası pek çok markaya hizmet veren Manifesto, gastronominin Türkiye’de gelişimini incelemek ve Türk mutfak kültürünü dünyaya tanıtmak amacıyla 2 Aralık 2017 tarihinde düzenlenecek “III. Uluslararası Gastromasa Gastronomi Konferansı”nın iletişim çalışmalarını üstlendi.
Sözen Organizasyon tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenecek Gastromasa Konferansı’nda “ürün” teması işlenecek.
Geçtiğimiz yıllarda konferansın konuşmacıları arasında Sergi Arola, Christian Escriba, Albert Adria, Andoni Luis Aduriz, Antonio Carluccio, Elena Arzak, Josean Alija, Mason Florence, Regis Marcon, Andre Lima De Luc gibi dünyaca ünlü gastronomi yazarları, Michelin yıldızlı ve Gault Millau ödüllü şeflerin katıldığı konferansta, bu yıl da yine sürpriz konuklar ağırlanacak.
Yurt dışından ve yurt içinden şeflerle yatırımcıları bir araya getiren konferansın Türkiye’nin gastro turizmine büyük katkı sağlaması hedefleniyor. Manifesto, “III. Uluslararası Gastromasa Gastronomi Konferansı”nın etkisinin ve mesajlarının daha geniş kitlelere ulaşmasına katkı sağlayacak.
Corvus, Develi, Doluca, Frankie, Günaydın, MSA, Mezzaluna, Scarlet, Sunset ve TÜRYİD gibi gastronomi dünyasına hizmet veren Manifesto; yurt dışında şirket kurarak markasını sınırların ötesine taşıyan ilk Türk iletişim grubudur. Manifesto Grup; PR, etkinlik, reklam ve sosyal medya disiplinlerinde, perakende, finans, enerji, otomotiv, inşaat, sanat ve turizm sektörlerinde yerli ve yabancı müşterilerine başarılı danışmanlık hizmeti veriyor.
Son dönemde Türkiye’de giderek büyüyen ve gelişen moda ve sanat ortamını dikkate alarak bu konuyu da iletişim hizmetleri arasına alan Manifesto, bugüne dek sayısız markanın sanat etkinliklerine, çeşitli sanatçılara ve sanat kurumuna verdiği hizmetleri başka bir boyuta taşıyarak, kültür-sanat dünyasına, iletişimde ihtiyaç duyduğu uzmanlığı sunuyor.