2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'
Haberler

Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: ‘İçki içip suya dalmayın’

Sena Tufan
15 Ağustos 2024
2 dk okuma

Ünlü alkol markası Malibu, Olimpiyatlarda altın madalya kazanan dalgıç Tom Daley ve Royal Life Saving Society UK (RLSS UK) sorumlu alkol tüketimine dikkat çeken bir kampanya hazırladı.

‘Don’t Drink and Dive’ (Alkollüyken suya dalmayın) adlı kampanya İngiltere’de su güvenliği eğitimi ve farkındalığı konusunda faaliyet gösteren Royal Life Saving Society UK (RLSS UK) ile işbirliğinde hazırlandı. Kampanya, sorumlu içiciliği teşvik etmeyi, su içinde ve çevresinde alkol tüketiminin tehlikeleri konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Her 4 boğulmadan 1’inin alkol alımından kaynaklı olduğu belirtilen kampanyadan elde edilen tüm gelir Royal Life Saving Society UK’ye bağışlanacak.

Kampanya kapsamında Daley’in örgü markası “Made With Love by Tom Daley” için bir kapsül koleksiyon hazırlandı.

Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'
Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'
Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'
Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'

Malibu’nun The Royal Life Saving Society UK ile gerçekleştirdiği araştırmaya göre, Z kuşağı olup alkol kullanan kişilerin yüzde 78’i denize ya da havuza girmeden önce bir kadeh içki içmekte sorun olmadığını düşünüyor. İngilizlerin yüzde 62’si ise alkollü bir içki içtikten sonra yüzdüğünü söylüyor.

Malibu’nun pazarlamadan sorumlu başkan yardımcısı Craig van Niekerk kampanya hakkında, “Burada ciddi bir sorunla karşı karşıyayız. Don’t Drink and Dive, Malibu’nun su kenarında alkol tüketiminin yaratacağı riskler konusunda farkındalık yaratma amacıyla hayata geçirildi” diyor.

Tom Daley ve örgü hobisi

Malibu ve Olimpiyat Şampiyonu Tom Daley yüzücüleri uyarıyor: 'İçki içip suya dalmayın'

Örgü örme hobisini hem Tokyo hem de Paris olimpiyatlarına taşıyan Tom Daley, havuzda olmadığı zamanlarda elinde şişleri ve ipiyle pek çok kez türibünlerde görülmüş ve sosyal medyada gündem olmuştu.

Bodrum’da hamburger, kola, patates 180 TL… Şaka mı?

featured malibu tom daley
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Pazarlamanın dili, gerçekle bağını nasıl kopardı?
Güncel Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yiyecek içecek markaları neden "lip balm" çıkarıyor?
Haberler
Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?
Sena Tufan
3 hafta önce
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Haberler
Yandex Ads; ajanslara görünürlük garantili etkileşim fırsatı sunuyor
Advertorial
4 hafta önce
Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Haberler
Midjourney video oluşturan yapay zeka modelini duyurdu!
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Haberler
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.